דף הבית / הכול על הקורונה / מתי יגיע הקץ למגפה והעולם יחזור לחיות כמו בישראל?

מתי יגיע הקץ למגפה והעולם יחזור לחיות כמו בישראל?

שאלה: מתי יגיע הקץ למגפה והעולם יחזור לחיות כמו בישראל?

תשובתי: אני לא חושב שזה יקרה, כי בדרך יש עוד מגפות והעולם לא יירגע עד שהוא יבין מה סיבת המגפות והמכות שמגיעות עליו, וזה שאנחנו בישראל הצלחנו לצאת מהמגפה, זה פועל לרעתנו, כי כולם ישנאו אותנו יותר ובסופו של דבר יגידו שווירוס הקורונה זו בכלל המצאה יהודית.

שאלה: אתה אומר שהעולם ייצא מהמשבר כשיפנים את הסיבה האמיתית למגפה. ישראל כן יצאה מהמשבר, מה אנחנו הבנו?

תשובתי: אנחנו לא הבנו כלום.   

שאלה: אז למה קיבלנו צ'ופר כזה?

תשובתי: אני לא חושב שזה צ'ופר. אני חושב שעם ישראל, שמקבל חופש יחסי מהמכה המאיימת הזאת, רק יתנהג בצורה גרועה יותר. כי היהודים שוכחים מהדברים האלה מיד, ואני לא צופה לנו עתיד טוב. לא לנו וגם לא לכל העולם, אנחנו נגיע למצבים קשים במובן הכלכלי, המדיני, החברתי, בישראל ובכל העולם. יהיו מחלות, בעיות פרנסה, מכות אקלים, כל אלה יצטברו יותר ויותר ויתחילו להכות באנושות בצורה סיסטמתית.

שאלה: אם אני מסתכל על העולם, עדיין לא ברורה כאן החוקיות. למה חלק יצאו מהמשבר, חלק רק נכנסים למשבר. מה החוקיות של הטבע שאותה אנחנו יכולים ללמוד?

תשובתי: את זה אני לא יכול להגיד, אבל אנחנו רואים שכל מדינה ומדינה חוטפת מכות ממגפת הקורונה או מדברים אחרים בצורה כאילו אישית, אינדיבידואלית. לא נראה לי שכך עלינו לראות את זה, אלא שכך קורה במערכת הכללית של האנושות. זה כמו אדם שחולה, אז יש לו גם כאבי רגליים וגם כאבי ידיים, והלב לא בסדר והראש כואב, ישנן תופעות כלליות בכל האנושות. מגיעה מכה אחרי מכה בכל מיני צורות, בכל מיני מקומות, כדי ללמד את האנשים שהם נמצאים בסכנה.

 

מתוך ישיבת כתבים, 25.4.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest