דף הבית / המשבר ופתרונו / מתי הפוליטיקאים יתעוררו סוף סוף?

מתי הפוליטיקאים יתעוררו סוף סוף?

דעתו של ס. יאקובסן (S. Yakobsen), הכלכלן הראשי של סאקסו בנק (Saxo Bank): המאפיין העיקרי של שנת 2013 הוא השאיפה לצמצם את הפער העצום בין שיפור התנאים במערכת הפיננסית והכלכלה האמיתית שעדיין נמצאת במיתון. העבודה הזאת תהיה תובענית הרבה יותר ממה שנובע מתוך דעת הקהל הרווחת.

בשנת 2013, אנו ממשיכים להאמין בצורך לתמוך בכלכלת ה"מיקרו". אנחנו צריכים יותר כלכלת "מיקרו" ופחות כלכלת "מקרו", משום שהמדד האמיתי היחיד שעובד הוא להאמין בעצמנו ולא בהנפקת הכספים. אולם הזמן הולך ואוזל וצריך לעשות משהו חדש לחלוטין. העולם כבר מוכן לשינוי. מתי הפוליטיקאים סוף סוף יתעוררו?

התייחסותי: בעולם מתעוררת בעיה חדשה שאינה ידועה עד כה – בעולם המקושר, מדינות שונות נמצאות בתנאים שונים ובדרגות התפתחות שונות. תארו לעצמכם גוף כזה, איך הייתם מכנים את המצב הזה, את המחלה הזאת?

אין ספק, שהמצב הזה יתגלה בקרוב כבלתי נסבל – ומדינות אחדות או חלק אחד של העולם יצטרכו למשוך את החלק השני עד לרמה הכללית. העובדה שאנחנו מקושרים למערכת אחת תחייב אותנו לאהוב את השנוא ולדאוג לכולם. אנחנו נגלה שאנחנו לא יכולים שלא לדאוג לאחרים, ואף יותר מכך, לא יכולים להיפטר מאף אחד…

ידיעות קודמות בנושא:
העולם מוכן להתהפך
פרוייקט חדש דורש מחשבה חדשה
האבולוציה של העולם הגלובלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest