דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתחיל זמן התיקון

מתחיל זמן התיקון

לאחר השבירה בעולם הנקודים, האור יצא מהרצונות השבורים ועכשיו הוא משפיע עליהם מלמעלה, כאור מקיף, במידה שבה הם מתעוררים ומבקשים את התיקון שלהם.

פתאום מתחילה להיות חסרה לנו ההשפעה! כל הזמן השתוקקנו לגשמיות: לכסף, לשליטה, למושכלות, לאוכל, למין ולמשפחה. אבל אנחנו לא רוצים בזה יותר, אלא רק במידה ההכרחית, מפני שאנחנו חיים בעולם הזה. אבל העיקר זה להגיע למצב שאותו רצינו בעולם הנקודים, לפני שנשברנו, כלומר לגמר התיקון המלא. ולשם כך אנחנו זקוקים לאותו האור שיתקן אותנו.

אם בקשה כזאת מופיעה באותם הרצונות, והם יכולים להעלות אותה למעלה, אנחנו מקבלים בתגובה את האור שהיה בהם ונעלם, והוא נקרא "האור המחזיר למוטב".

למה הוא לא חזר מקודם לשום מקום? – מפני שמקודם אנחנו לא גילינו שאנחנו זקוקים לתיקונים! ועכשיו אנחנו אומרים שקודם כל אנחנו רוצים להיתקן ואנחנו לא רוצים לקבל את האור למען התענוג שלנו. אנחנו רוצים ליהנות מההשפעה! גם אז רצינו את ההשפעה, אבל עכשיו אנחנו ביררנו והבנו שזה באמת חסר לנו: להשיג את מהות ההשפעה, מהות המסך, הקשר עם הנותן.

נדמה לך שאתה סתם מעביר את הזמן עם החברים: אוכל איתם, רוקד איתם, אבל בכך אתה מפעיל את המערכת השבורה, והיא מתחילה לעבוד ולהשפיע עליך, באותו הזמן שאתה קופץ, אוכל ולומד. אפילו לא חשוב מה אתה עושה. יכול להיות שבזמן הריקוד אתה מפעיל את המערכת בצורה יעילה יותר מאשר בזמן הלימוד. הכול תלוי האם מופיעה אצלך הדרישה לאור שישפיע עליך, שיהפוך עבורך לאור מקיף, שיעשה איתך משהו.

ולאחר שהאור הזה, פעם אחר פעם, משפיע עליך בהתאם למידה שבה אתה מעורר אותו, הכלים השבורים שלך מתחילים לספוג במקצת את האור הזה ומגיעים בהדרגה לדרגה כזאת, שבה הם יכולים לקבל מהאור את הכוונה להשפיע.

האור כבר יכול ליצור איתם קשר, מפני שהם פתאום מפסיקים להיות מנוגדים זה לזה. רגע הלידה, שבו העובר יוצא מרחם אימו, הוא אותו הרגע שבו הוא תואם לאותו העולם שקיים מחוץ לאימו.

האור משפיע עלינו, מזכך אותנו ומתקן אותנו, עד שאנחנו מסוגלים לבוא במגע ראשון איתו. מגיע רגע כזה, שבו אנחנו לא בורחים יותר מההשפעה, מפסיקים לשנוא אותה ויכולים לסבול אותה.

וזהו סבל. הרי גם תינוק שזה עתה נולד, צועק! רע לו, זהו מצב טראגי בשבילו, אבל הוא כבר מוכן לסבול אותו.

אצל התינוק זה קורה בזכות הטבע, ולנו האור נותן כאלה כוחות, שעל אף שרע לנו, היות וההשפעה מכוונת נגד האגו שלנו, בכל זאת, אנחנו מסוגלים לסבול אותה.

כך אנחנו עוברים לשלב הבא. מהעולם הגשמי אנחנו עולים לעולם הרוחני עם הנקודה שבלב שלנו. עכשיו מתחיל זמן התיקון.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 22.12.2011

ידיעות קודמות בנושא:
בעולם הרוחני אין מנעולים
רק תרצה, והכול יתגשם!
הרץ לפני כל היקום

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest