דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מתחילים. אל תחששו, זה פשוט!

מתחילים. אל תחששו, זה פשוט!

אדם המתחיל ללמוד את חכמת הקבלה, מגלה שהמונחים והתיאורים הקודמים שלו, רחוקים מהמציאות. "גוף", "נשמה" ומונחים מוכרים אחרים, מקבלים משמעות שונה לחלוטין. חכמת הקבלה מסדרת הכול בצורה פשוטה מאוד, כמעט ולא משאירה מקום להתבלבל. קיים רצון לקבל שבו יכולים להיות מורגשים כל מיני צורות של השפעה. וזה כל מה שמתרחש במציאות שלנו.

בדרגת ההשפעה שאתה נמצא, זאת המציאות שאתה תרגיש. ניתן להרגיש את המציאות בדרגת אפס, במילים אחרות, לחיות בעולם שלנו, היכן שמידת ההשפעה שווה לאפס. אנחנו נמצאים בתחתית, אך אפילו כאן קיימות ארבע דרגות התפתחות: דומם, צומח, חי ומדבר.

אחר כך, בעלותך ב-125 מדרגות של הסולם הרוחני, תשׂיג את מידת ההשפעה, במילים אחרות, את הבורא. בסופו של דבר, במדרגה ה-125 תגיע להשפעה של 100%.

אנחנו מדברים על השתוות הצורה, על איך הנברא רוכש את צורת ההשפעה מעל לרצון לקבל. אתה צריך כל הזמן לעלות ברצון לקבל שלך, כדי לרכוש עליו צורה של רצון להשפיע. צורת ההשפעה שאתה מלביש על הרצון לקבל, מביאה אותך למידת ההשפעה, כי הרי יישׂמת את זה בדרגה מסוימת. ובזה אתה הופך את עצמך דומה, שווה לבורא, לאדם.

בעיקרון, זה בכלל פשוט: עליך רק לצרף ולחבר בצורה נכונה שתי תכונות, בעלותך בסולם הנטוי באלכסון שנבנה משני כוחות, משני קווים: ימין ושמאל. באופן כזה, התלמידים המתחילים מקבלים הסברים מדויקים. כי הרי למעשׂה, המקובלים אינם מבדילים בין שני העולמות. הכול תלוי באדם: תפתח את היכולת שלך לצורת ההשפעה, ותראה יותר.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "חכמת הקבלה והפילוסופיה", 06.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מרכיבים את הפרצוף שלנו
כיצד לצמוח מאפס

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest