דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / משמעות חדשה של מאמרים ישנים

משמעות חדשה של מאמרים ישנים

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 4

סביבה טובה, זה האמצעי היחיד להשגת המטרה. כאשר אנחנו מתאספים יחד בכוונה כזאת, בעוצמה כזאת, עם רצון כזה ורואים כיצד כל החברים שלנו ברחבי העולם כל הזמן עוקבים אחרינו, נמצאים יחד איתנו ומרגישים על עצמנו את הלחץ שלהם, אז ודאי שהנושא הזה נשמע ומזמין השפעה לגמרי חדשה וחזקה.

לא פעם סיפרתי, שכאשר שאלתי את הרב"ש: "מה מפריע לי? למה אני לא מתקדם?", הוא מייד ענה שאני זקוק לחברים. למען האמת, אני לא הבנתי לגמרי בשביל מה, אבל מה שנאמר, נאמר. אני התחלתי לחפש, לתת הרצאות ובסופו של דבר הבאתי אליו אנשים. מהם נוצרו קבוצות.

ואז הרב"ש התחיל לכתוב עבורם מאמרים, כי אני הרי לא ידעתי מה לומר להם. תחילה הוא כתב מאמרים קצרים על נייר עטיפה לקופסאות סיגריות. בדרך כלל זה היה, כאשר אנחנו טיילנו ושוחחנו בפארק, ולא היה לנו שום נייר אחר. הייתי מוציא את הנייר הכסוף מחפיסת הסיגריות והוא כתב.

כך הופיעו המאמרים הראשונים. ואחר כך כבר הייתי לוקח איתי דפי נייר מקופלים לשניים. אחר כך אנחנו קנינו לו מכונת כתיבה, והוא החל עם אצבע אחת לתקתק טקסטים. מאוחר יותר רכשנו מכונה אלקטרונית וכך זה המשיך. לכן, נכון להיום, יש לנו הרבה מאמרים של הרב"ש.

במאמרים האלה מובאים כל היסודות של שיתוף הפעולה ההדדי של האדם בקבוצה, כמו בסביבה החשובה ביותר של גדילתו הרוחנית. אנחנו לומדים אותם שוב ושוב באופן שיטתי, ובהתאם לגדילה שלנו רואים איך באותם המשפטים, באותן המילים, כל הזמן מתגלה משמעות חדשה.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בסנט פטרבורג, 12.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
גם אינדיבידואליסטים זקוקים לקבוצה
אהבת חברים – אישור כניסה לעולם אין סוף
באהבה לגלות אהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest