דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / משמעות החיים? השאלה שלא ניתן לברוח ממנה

משמעות החיים? השאלה שלא ניתן לברוח ממנה

שאלה: למה אתה עוסק בהפצה נרחבת של חכמת הקבלה?

תשובתי: כתוצאה מההתפתחות שלנו, אנחנו מתחילים לשאול על משמעות החיים, על מטרתם, על מהותם של הייסורים, לכן אנחנו חייבים לתת לאדם הפשוט, הרחוק מהשגת משמעות החיים ומהותם של הייסורים, אפשרות לדעת על כך. כי הדיכאון, העצב, חוסר ההבנה של מטרת הקיום שמופיעים בזמנינו, מביאים לתוקפנות, אלימות, שנאה, מלחמות. אנו רואים כיצד עמים ומדינות מתנגשים ב"ריקוד החרבות" המטורף והפראי, וכל זה מפני שהם אינם מבינים מהי משמעות החיים.

תראו מה קורה בפוליטיקה, בכלכלה, בכל מקום, בהכול! מחוסר ידיעה ובורות, בני אדם מתנפחים כמו תרנגולי הודו, מזיקים לאחרים, משמידים זה את זה. בימינו רבים בתוך תוכם שואלים את השאלה הזאת, אבל לא מביעים אותה בקול רם. בתת-מודע היא לוחצת עליהם, הם היו רוצים למצוא לה את התשובה, אבל לא יכולים, ולכן עוד יותר מדכאים אותה בתוכם. במקום זה הם מתחילים להעסיק את עצמם ב"משחקים" עם פצצות, מטוסים, טרור, שמסתיימים באירועים נוראיים, במיוחד בימינו.

לכן אנחנו צריכים להשקיע מאמצים מרביים כדי שאנשים יבינו, באיזה אופן מתגלה ומה באמת נושאת בחובה השאלה על משמעות החיים, משמעות היקום, משמעות הקיום שלנו כאן ובמצבים אחרים. חייבים לאפשר לעם שלנו להפוך לעם ישראל, כלומר שמשתוקק למטרה, מפני שאין לו את הזכות להסתיר מעצמו את הייעוד שלו, הוא חייב לגלות את התכונות, היסודות והסגולות הקיימות בו, ובאופן כזה להציל את האנושות מייסורים גדולים, שמחכים לנו בדרך ההתפתחות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 1.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest