מקפצה לאין סוף

laitman_2010-11-10_3207_us-70.jpg

כנס הקבלה העולמי במוסקבה, שיעור מס' 2

שאלה: האם ברצון הנשי קיים רצון לרכוש כוונה בעל מנת להשפיע?

תשובתי: לא קיים דבר כזה. לא ברצון הנשי ולא ברצון הגברי. זה לא ייתכן, כיוון שאנחנו רוצים רק לקבל.

אז כיצד אנחנו יכולים לרכוש כוונה בעל מנת להשפיע? את זה עושה עימנו האור, ולא אנחנו בעצמנו.

אני עצמי אגואיסט מוחלט, חושב רק על עצמי, איני יכול לצאת מזה. לא הרצונות שלי בלב ולא המחשבות שלי בשׂכל יכולים לעבוד אחרת, זהו הטבע, כך נבראתי. אז מה לעשות? רק אם אנחנו, יחד, נשתוקק בצורה נכונה לכך שהאור יֵרֵד עלינו וייתקן, אז נרכוש, חוץ מהאגואיזם שלנו, גם כוונה לעבוד איתו בצורה נכונה. וזה יהיה הרצון אל האור, הרצון להשפעה, לאהבה.

האגואיזם שלנו נשאר. אך בכך שאנחנו עובדים עימו בצורה נכונה, אנחנו יוצרים את הגדלת, הגברת, האור. ובזה למעשה מסתכמת כל הדרך ההיסטורית שלנו.

מעולם אין סוף, מהמצב הראשון שלנו, שממנו אנחנו מתחילים, אנחנו עוברים דרך המצב השני הנוכחי שלנו ומגיעים לעולם אין סוף, למצב השלישי.

המצב השלישי הזה נחשב לגדול פי 620 פעמים מהמצב הראשון. "620", זה סתם כינוי, ולמעשה זה גדול יותר פי מיליארדי מיליארדים. העיקר, שבמצב השלישי אנחנו תופסים, היכן נמצאים.

במצב הראשון היינו טיפת זרע, ובמצב השלישי אנחנו מהווים השתוות מלאה לבורא, בכך שרוכשים את הסטאטוס שלו. זה מה שאנחנו משׂיגים הודות למַגְבֵר הזה. וכל זאת בזמן שהאגואיזם שלנו נשאר ומתגלה בנו כאגו הגדול ביותר, והודות לו אנחנו מגבירים את האור הקטן, "נפש", שמילא אותנו במצב הראשון. נפש, זהו אור קטן מאוד, שבו בקושי ישנם חיים. ובמצב השלישי אנחנו משׂיגים מדרגה, שנקראת נרנח"י, שזה אור עצום, הממלא את כל העולמות.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במוסקבה, 10.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
תהיה ערמומי יותר מהאגואיזם שלך!
תשתווה עם תבנית המידות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest