דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מצב רוחני שנקרא "לילה"

מצב רוחני שנקרא "לילה"

שאלה: האם הלידה של המדרגה הבאה צריכה להיעשות רק בערב או בלילה?

תשובתי: חיבור נכון בין גבר ואישה נעשה במצב של "לילה".

זהו מצב רוחני ולא מצב פיזי, מפני שכאשר הם לא רואים את המדרגה הבאה, אז הפעולות שלהם הן אלטרואיסטיות בלבד ומכוונות רק להשפעה, ללא שום קשר לעצמם. אני לא רואה שום דבר לפניי, אני רק משפיע. וזה נקרא "לילה".

הערה: איך שהכול מעוות בעולם שלנו!

תשובתי: לא. אנחנו צריכים ללמוד לראות דרך הפעולות הגשמיות את המשמעות הפנימית שלהן, אז הן מתפרשות באופן פשוט מאוד.

שאלה: האם הרצון של האישה בעולם שלנו צריך להיות מכוון תמיד ללידת המדרגה הבאה?

תשובתי: אנחנו לא מדברים על העולם שלנו. כל העולם הזה נמצא תחת רצון אגואיסטי, ואין בו שום דבר שמכוון לפעולות רוחניות ולתיקון.

העולם שלנו זה העולם שלנו, ואילו אנחנו מדברים על פעולות רוחניות שמכוונות רק להשפעה, לביצוע החוק של "ואהבת לרעך כמוך", שזו כל התורה. לכן כל הפעולות צריכות באופן כלשהו לממש את החוק היחיד הזה.

מה כאן הקשר להנאה עצמית שגבר ואישה מקבלים זה מזה בעולם שלנו? – אין שום יחס בין שני הדברים. זהו תפקוד פיזיולוגי רגיל, כמו חלום, אוכל וכולי.

ואילו כאן מדובר על כאלה פעולות רוחניות עם הרצונות שלך שנמצאים בתוכך. על ידי הגילוי של המערכת הענקית של הקשר ההדדי בין הנשמות, אתה מכוון את הרצונות האלה להשפעה, לאהבה, כי אתה כבר נמצא במגע עם הנשמות הללו ודווקא להן אתה מעביר את הפעולות שלך.

לכן אין שום קשר ליחסים הפיזיולוגיים שלנו שבאים מהדרגה הבהמית.

הערה: אבל אתה כל הזמן אומר, שעל ידי השגת המצב העליון, החיבור של הרצון הזכרי להיות המוליך של האור, והרצון הנקבי לקבל את האור ולהוליד את המדרגה הבאה, אפשר כבר להסתכל על העולם שלנו ולהבין מה מתרחש בו.

תשובתי: בעולם שלנו הכול נעשה בהקבלה עם העולם הרוחני, רק שזה ברצון אגואיסטי טהור. ואילו הפעולות, בעיקרון, דומות לפעולות רוחניות, רק בחומר ולא ברוח, היכן שהן כולן מכוונות להשפעה.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 05.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
שילוב של אור ורצון
חיבור של שניים שבו הם נעלמים
דרושים שניים להשפעה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest