דף הבית / משבר עולמי / מפורדים בתוך מערכת מחוברת

מפורדים בתוך מערכת מחוברת

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

שאלה: האנשים בעולם רוצים כסף, כבוד ושליטה. כיצד אנחנו יכולים להצטרף לרצונות האלה בעבודת ההפצה?

תשובתי: אנחנו מסבירים לאנשים שהם יקבלו הכול, בתנאי שיהיו מחוברים. הטבע עצמו מראה לנו היום שאנחנו מחוברים זה לזה, ולכן רק לפי מידת החיבור אנחנו יכולים להשיג הצלחה בכל דבר, בפתרון כל בעיה, באדם עצמו, במשפחה, בבריאות, בפנסיה, במגורים, במחירי המזון, בכלכלה העולמית וכן הלאה.

אין יותר אף בעיה שתוכל להיפתר מבלי שנשנה את היחס שלנו לעולם, מבלי שנכיר בגלובליות שלו. אתה עצמך צריך להיות קצת יותר גלובלי, בדומה לעולם. התפיסה שלך, השכל שלך, צורת המחשבה שלך, צריכים להיות שונים. צריכה להתחיל לפעול בך תוכנה שונה, שתתחדש שוב ושוב לגרסאות יותר ויותר אינטגרליות. אתה חייב להשתנות אישית, אחרת לא תוכל לבצע אף לא חישוב נכון אחד: לא עם הילדים, לא עם עצמך, לא בעבודה, בשום מקום.

כשאנחנו נכנסים בהדרגה למסגרות האלה, עדיין איננו מבינים לאן נקלענו. פתאום האוויר נעשה סמיך יותר, וקושר בינינו בקשרים יותר ויותר חזקים. אם אינך תואם לפורמט החדש הזה, אתה דומה לחפץ זר שחדר לתוך הגוף. בתגובה, הגוף בונה סביבו קפסולה ומבודד אותו. אז גם אתה נראה כך: מבודד מכל העולם.

וכמוך יש עוד כמה מיליארדים בעולם. אנחנו כבר נמצאים ברשת הכללית, רק שאנחנו נדחים ממנה, ולכן אנו סובלים. זה נוגע לכולם, כולל הממשלה, מקבלי ההחלטות ובמיוחד המחנכים. הרי הם חייבים לחנך את האנושות לגלובליות, לחנך אותה לחיבור, אך הם עצמם אינם מבינים מה קורה. משרד החינוך הפך היום ל"משרד הקלקול", הוא ממשיך להכניס לתוך בני האדם תוכנה שפג תוקפה.

אנחנו נמצאים ברשת קשר חדשה וסובלים מבלי לדעת מה לעשות. חכמת הקבלה מסבירה לנו שהעולם הוא עגול, שכולנו מחוברים הדדית. אנחנו מתחילים לבדוק, ובאמת, בהתאם לנתונים המדעיים העדכניים, העולם עגול. אז מה לעשות? לשנות את האדם בהתאם למערכת שאליה הוא נקלע. האדם מפגר בצורה רצינית אחרי המערכת הזאת.

אנחנו יודעים את זה מהמקורות, והמדענים בדיוק מגלים את העובדות האלה מתוך חקירת הטבע. יש להם את הידע, אך אין להם את האפשרות לתקן את האדם. הם אינם יודעים שדרוש לתקן את האדם, כי חסרה להם ההרגשה. ולנו, בזכות המגע שיש לנו עם המקורות הקבליים, יש את האפשרות להשתמש בהם לתיקון האדם. אנחנו צריכים רק חיבור בינינו.

[#48985]

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הערבות ", 21.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
להפוך להיות גלובלי בפנים
מתוקן = מאוחד
משרד החינוך נח

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest