דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / חגים ומועדים / מפגש "כולנו יחד" בבאר שבע

מפגש "כולנו יחד" בבאר שבע

congress_argentina_2009.jpg

שאלה: ביום חמישי הקרוב, 5.11.09, ייערך מפגש של "כולנו יחד" בבאר שבע. כתלמיד בבאר שבע או באזור, שצופה בערוץ 66 בטלוויזיה, מה יתרום לי ערב כזה?

תשובתי: אני חושב שאלו שנמצאים בדרום ודאי שכדאי להם להגיע, כי ההתחברות בינינו זה קרש הקפיצה שמקדם אותנו ביותר. אנחנו עושים כל פעם חיבורים כאלו, היה לנו עכשיו קונגרס בתורכיה, ולפני כן בארצות הברית, בארגנטינה ובגרמניה. כמעט כל חודש חודשיים יש לנו קונגרסים בינלאומיים כאלו. ובארץ כדאי לנו לעשות יותר, כי בגלל ערוץ הטלוויזיה יש לנו הרבה חברים ואנשים שכבר מתקרבים אלינו.

זה יהיה ערב מיוחד של שאלות ותשובות, של קשר עם הקהל, היכרות עם הקהל שלנו מהדרום, כי באמת לדרום לא הגענו אף פעם. אני מאוד מקווה לראות שם את הצופים שלנו. ובהחלט יכול להיות שבהתאם לתגובה שלהם נעשה שם מפגשים כאלו בצורה קבועה. כי בכל זאת הקשר במקום אחד, בהכרות כזאת, תורם הרבה יותר מהלימוד, אפילו דרך ערוצי הטלוויזיה והאינטרנט. אז כדאי לבוא. האדם חייב להרגיש את הסביבה שלו בצורה כזאת לפחות מידי פעם, כדי להתקדם, אחרת לא תהיה לו אפשרות להתקדם. אז מי שרוצה בזה באמת, חייב להגיע. נקווה שיבואו הרבה תלמידים וחברים חדשים שלנו.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest