דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מעשים רוחניים בחיים היום יומיים

מעשים רוחניים בחיים היום יומיים

שאלה: אני לומד כבר יותר מחמש שנים ומרגיש שכל החיים שלי נמצאים בקבוצה. אבל בחמישה חודשים האחרונים נהיה לי יותר ויותר קשה להתחבר עם החברים. אפילו בחיים הגשמיים נעלמו לי כל הרצונות, אני לא יכול לעשות שום דבר. אם אני לא עם החברים בצורה פיזית, אני לא יכול לעשות דבר אפילו בשבילי בחיי היום יום שלי.

תשובה: זה קורה מפני שאתה לא מרגיש שהחיים היום יומיים שלך מחוץ לקבוצה גם שייכים לדרך הרוחנית שלך.

נניח, שאתה עובד במפעל כלשהו או בעסק. אתה חייב להבין שהעבודה בעסק הזה – זאת העבודה הרוחנית שלך. אם בזמן העבודה במשרד או במפעל אתה מחזיק בראש את הנחיצות בהתקדמות הרוחנית, אז דרך כל התנועות והפעולות שלך אתה מעביר את האנרגיה הרוחנית הפרטית שלך. כך צריך לפעול בעולם הזה כדי שהוא ייתקן.

כל העבודה שלנו בעולם הזה מיועדת לכך, כדי שאנחנו נשפיע אחד על השני על ידי הכוחות הרוחניים שלנו. לכן, אחרי השיעור אתה הולך לעבודה ועובד שם עם מאה אנשים זרים לחלוטין, רחוקים מהרוחניות, אבל אתה מגיע לשם עם מילוי רוחני, אתה דרך העבודה שלך, בדומה לסוכן סמוי מממש את המדיניות הרוחנית שלך, כדי שהם ירגישו את זה, ודרכם – כל העולם.

זוהי העבודה שלנו בדרגת הדומם הרוחנית. בצורה כזאת אנחנו קשורים בינינו ומביאים רוחניות לכל העולם. זה נחוץ לנו! לכן העולם שלנו נוצר בצורה כזאת שאנחנו חייבים לעבוד בו, ולכן המקובלים מחייבים כל אחד מאיתנו לעבוד בעבודה חיצונית.

תנסו לעבוד עם הכוונה הזאת. אתם תראו איך אתם תצליחו בעבודה, איך ישתנה היחס אליכם מצד העמיתים בעבודה, ולאיזה הצלחה אתם תגיעו ברוחניות.

אתם חייבים לשלב את החיים הרוחניים שלכם והעבודה בצורה נכונה. זה לא פשוט, אבל זהו התיקון. זה הוא הדבר החשוב ביותר שהאדם יכול לעשות בעולם שלנו, ולא לעוף בעננים כאשר הוא שומע את ספר הזוהר. זה לא תיקון.

אנחנו בכוונה נוצרנו בצורה כזאת, כאשר 10-12 שעות ביום אנחנו עוסקים בעבודה ומטפלים בבית. היום רבים חושבים כך: "להתחתן, להוליד ילדים, לגדל אותם – מי צריך את זה? אני אגור עם אימא, היא תכין לי אוכל, תספק לי בגדים כלשהם, ואני אתפלפל." זה מה שהגברים המודרניים רוצים.

צריך להתחתן, להוליד ילדים, לעבוד, ללמוד ולראות בכל זה את המימוש של הפוטנציאל הרוחני של האדם, כדי שזה לא יהיה שונה מזה! כדי שבקבוצה, בעבודה, בלימוד, בסדנה, עם האישה והילדים – בכל זה אתה תהיה מחובר בצורה פנימית לאנרגיה העליונה דרך הקבוצה ותעביר אותה דרכך למטה לכל האחרים: למשפחה, לעבודה, לכל העולם, לא משנה איפה אתה נמצא.

מתוך השיעור בשפה הרוסית, 07.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
אתה ואני, ובנוסף גם כל העולם
עבודה והתקדמות רוחנית
תחזירו את הכנפיים לבויידם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest