דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מסר עם אנרגיה פנימית

מסר עם אנרגיה פנימית

Laitman_2012-02-21_1025_w.jpg

שאלה: האם אפשר להשתמש בשיטות השונות להפצת רעיון האינטגרליות, בנוסף לכך שאותן השיטות מעבירות מחשבות דומות?

תשובתי: לא, אסור! הענין הוא שאתה לא יכול להשתמש בשום מעביר ללא העטיפה הנכונה. המידע, והאמצעי שעל ידו הוא מועבר, צריכים להיות תואמים זה לזה.

זה ידוע מפיזיקה, ומטכניקה של רדיו. לכן, אפילו לא צריך לנסות להשתמש בשיטות אחרות.

כדי להקל על האדם את המגע איתנו, וגם כדי שנוכל לפתח את הנגישות אליו, אנחנו צריכים להשתמש בכל המדעים שבחלקם כבר מתחילים לגלות את אותם הרעיונות שעליהם מדברת חכמת הקבלה. אבל, השיטה, ההעברה, והמסר שלנו, צריכים לבוא רק מאיתנו, ורק בפורמט שאנחנו ממציאים בעצמנו. עד כדי כך, שאיני יכול לבטוח באף אדם שאין לו שום קשר איתנו. הוא יכול להיות מומחה גדול, אבל אם הוא לא מרגיש את הרעיון שלנו, אז הוא יצייר משהו מעצמו, ולא משהו מהדרך שלנו. אבל אם הוא יתחיל ללמוד אצלנו, הוא חייב לאמץ כבסיס את הרעיון שלנו, ואחר כך להוסיף את מקצועיותו.

לכן, שימוש במומחים חיצוניים חייב להיות מוגבל מאוד. נניח, שכתבתי ספר ומסרתי אותו למומחה שיבדוק ויתקן לי אותו. אחריו, אני בכל מקרה חייב לבדוק את הטקסט מחדש, מכיוון, שיכול להיות שהוא שינה מילים בכל מיני מקומות בטקסט, כי הוא לא הבין את מהות הכתוב. אך בכל אופן, זה חייב לבוא מאיתנו.

לכן, בעבודות שלנו עובדים ומופעלים רק האנשים שלנו. דווקא הם מבינים את המחשבה, שחייבת להיות בכל המסר שלנו, ועל ידי זה הם מעבירים את הרצון שלהם. וזה הדבר החשוב ביותר – שבמסר יהיה המילוי הפנימי, האנרגיה הפנימית.

מתוך השיעור הווירטואלי, 08.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הסיכוי של העולם
בשביל מה לצטט את המדענים?
מה שנדרש מאיתנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest