דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מסר אינטגרלי דרך "שולחנות עגולים"

מסר אינטגרלי דרך "שולחנות עגולים"

שאלה: השיטה הנכונה והבטוחה ביותר להעברת המסר האינטגרלי, היא באמצעות "שולחנות עגולים". האם הפורמט של "שולחן עגול" זה, מנחה אחד ותשעה משתתפים. או שהמנחה יכול להישאר מחוץ לשולחן, ומסביב לשולחן יישבו עשרה משתתפים?

תשובתי: גם הצורה הזאת וגם הצורה השנייה הן אפשריות. אם המנחה משתתף בדיון, אז הוא לא צריך להתנהג כמרצה או כמחנך, הוא יושב בשווה עם כולם. ואם הוא מחוץ למעגל, הוא נשאר מחנך: יכול להורות על משהו, להעיר הערות, לשאול שאלות.

שאלה: מדוע המנחים צריכים להיות נציגים שלנו שהם בעלי ידע בלימוד האינטגרלי?

תשובתי: קודם כל, המנחה שלנו מקושר איתנו, עם הקבוצה שלנו, עם העבודה שלנו ולכן יש בו מטען אנרגטי, אינטגרלי, אור, שאותו הוא מעביר דרכו לאותם האנשים שיש לו עסק איתם. אחרת זה לא ישפיע עליהם.

שאלה: האם כל מנחה צריך להכין את המעגל, כי הוא הרי צריך לכוון איך שהוא את האנשים?

תשובתי: קודם כל, המנחה צריך לכוון את עצמו לפרמטרים הנחוצים: עבודה עם עצמו, עם הבורא, עם הקבוצה, התמוססות בתוך זה, קשר שלם בין כולם. אחר כך הוא מתחיל לחבר למצבו את הקבוצה, בכך שמסביר להם במילים גשמיות רגילות איזה שהן הנחיות מיוחדות מתוך ההנהגה העליונה.

המנחה צריך להרגיש עד כמה הוא מוביל את הציבור אל המטרה שנקבעה, כדי שבסופו של דבר הם יתחילו להרגיש ביניהם שיתוף פעולה הדדי אינטגרלי.

שאלה: האם בזה שאנחנו עורכים "שולחן עגול" באיזה נושא, נניח "איך להיות בריא?", אנחנו חושבים כבר לא על הנושא עצמו, אלא על הכוונה בקבוצה?

תשובתי: בכל מקרה צריכה להיות תוכנית שבנויה על שילוב בין הפסיכולוגיה של האדם, בין מה שהם דנים עליו בקבוצה, לבין אותה ההנחיה הרוחנית, שאותה אתם רוצים להכניס לתוך הקבוצה הזאת. הנחיה רוחנית, זהו החיבור האינטגרלי, כאשר כל אחד מבטל את עצמו למען הבירור הקבוצתי המשותף, החיבור, ההרגשה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "סודות כוח האדם", תוכנית 6, 10.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
אור של השדה האינטגרלי
התקפת בזק בעריכת "שולחנות עגולים"
הכנת מומחים ברמה גבוהה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest