דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מסע של אדם בחיפוש אחר נשמתו

מסע של אדם בחיפוש אחר נשמתו

בינתיים אנחנו רואים הפרות סדר גדולות המתרחשות בכל העולם. אבל אנחנו יודעים, מתוך ההיסטוריה ומתוך המבנה הרוחני, שהגלים הללו בסופו של הדבר מצטברים יחד ופונים נגד ישראל, נגד היהודים. כך זה היה וכך זה יהיה.

הנביאים כתבו הרבה על ימות המשיח. כדאי לקרוא את זה. אם אנחנו לא נזרז את הזמנים ולא נבצע תיקונים במישור הרוחני, אז הם יתרחשו בעולם הגשמי ובצורה אחרת לגמרי.

התיקונים הרוחניים מגיעים ונובעים מתוך פנימיות הכלים, מפני שישראל היא פנימיות העולם. אבל אם ישראל לא מקבלים על עצמם את תהליך התיקון, אז התיקונים באים דרך אומות העולם, שמתחילים לפעול נגד עם ישראל. אנחנו כבר ראינו את התוצאות מפעולות כאלו.

היום, לאחר 70 שנה מאז מלחמת העולם השנייה, אנחנו נמצאים באותו הסיבוב. האיום שוב מתגבש ומתחזק. בינתיים המאבק הוא נגד מדינות אחרות, אבל הכול בסופו של הדבר יגיע לשורש העיקרי של כל המציאות, שזה העימות בין ישראל לכל העולם.

אין צורך לחכות עד שהגל העוין יבוא שוב אלינו, והפעם מצד כל העולם. כבר לא יהיה מצב שחלק תומך בנו וחלק נגדנו. כל העולם יהיה נגדנו, כמו שכתוב בנביאים. לכן עלינו לבצע את אותם התיקונים שהופקדו בידינו עכשיו: כמה שיותר לצאת החוצה ולחבר אלינו את החלקים השייכים לכלי הרוחני שלנו, כדי להגיע לכזו עוצמה בכמות ובאיכות, שתתאים להופעת האור העליון הראשון, "נפש דנפש".

זה הדבר היחיד שיכול להציל אותנו מכל ה"קליפות" ולהפריד אותנו מכל כוחות הטומאה על ידי חומת אש. ואז אנחנו נתחיל להיות בתוך הכלי הרוחני הזה ולפתח אותו יותר ויותר עד שנגיע לדביקות בבורא. זוהי קריאת הזמן, זו המשימה שלנו. עלינו להכין את עצמנו לפעולות האלו ולדעת שעל ידן אנחנו מתקנים את הנשמה שלנו, ורק על ידי החיבור בינינו אנחנו זוכים לגילוי הנשמה, כלומר, לגילוי הבורא לנו, הנבראים.

בכל הקבוצות שלנו בחו"ל אנחנו ממשיכים בפעולות ההפצה הרגילות כמו קודם. אבל בישראל, יש לנו סדר הפצה מיוחד. הרי אנחנו חייבים להפוך לאותו הכוח שכנגדו לא תהיה שום התנגדות. ואם מישהו יקום נגדנו, אז יהיה לנו כוח לעמוד בפניו. אחרת לא נוכל לממש את המשימה שלנו. זאת לא פעולת הפצת חיצונית, אלא איסוף חלקי הנשמה, שבלעדיהם היא לא תגיע למידה השלמה הראשונה המאפשרת לגלות את הבורא בתוכה. אנחנו צריכים לחבר את כל חלקי הנשמה עד שנגיע לעוצמת שישים ריבוא, כמו עם ישראל במעמד הר סיני.

נדרשת עוצמה כזו של חיבור בקבוצה כדי שבה יתגלה האור העליון. לכן בפעולת ההפצה הזאת אנחנו צריכים לראות את המסע בחיפוש אחר הנשמה שלנו. אנחנו מרכיבים את הנשמה הכוללת ומכינים את הבסיס לגילוי הבורא, שבלעדיו העולם שלנו ימשיך להתדרדר. ומצבו מדאיג אותי מאוד.

מתוך השיער בנושא "חשיבות ההפצה", 19.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בעולם שלנו קובעת הכמות
סוף-סוף הגיעה עת לעשות!
כאן נמצא המוקד של התיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest