מסע ל"עולם הבא"

photo_rav_gh70_111.jpg

BBC: גירוי חשמלי במוח 'מגרש' את הנשמה מהגוף! מדענים שוויצרים גרמו למצב של "מוות קליני" באמצעות הפעלת גירוי חשמלי על אחד מהמרכזים במוח, שיטה שבדרך כלל משתמשים בה לטיפול באפילפסיה.
החולה ראתה את גופה מהצד, וחשה את עצמה מרחפת בסמוך לתקרה, היא תיארה תחושה של נפילה מגובה, וכשהעלו את עוצמת הזרם, היא חוותה חוויה חוץ גופית. הרופאים מאמינים כי לאזור המגורה במוח, שנקרא angular gyrus , יש תפקיד חשוב בהתאמה של המידע שמגיע מהתחושה של איבר מסוים בגוף. כאשר מתרחשת 'תקלה' בתהליכים באזור זה של המוח, ניתן לצפות למצבים כמו חוויה חוץ גופית, מצב אותו מתארים לעיתים קרובות אנשים שחוו מוות קליני.

התייחסותי: עכשיו כל אחד יכול "להירשם" ליצירת גירויים במוח ולחוות מסע 'לעולם ההוא' או לבחור לעצמו כל הרפתקה אחרת שירצה..

הגיע הזמן להיפרד מהתיאוריות של חוקרי "העולם שאחרי המוות". כמה היינו רוצים להישאר עם התקוות המתוקות שלנו לגבי העתיד. אך בזמננו צריכה להתגלות האמת. לאחר מות הגוף, נשאר לך רק מה שגילית מהעולם "ההוא" בחייך, בגוף הבהמי הזה!

ככתוב: "עולמך תראה בחייך!" ואם לא גילית, מה שניתן לגלות רק על ידי לימוד ומימוש חוכמת הקבלה, אתה מת כמו בהמה ומקבל חיים חדשים, כלומר הזדמנות נוספת לגלות את העולם העליון במהלך החיים האלה. לכן "אם לא למד רזי תורה וחכמת האמת , מחויב להתגלגל ולבוא עוד פעם לעולם…" (בעל הסולם. 'הקדמת פי חכם')

אדם שלא מימש את חוכמת הקבלה מת כבהמה באופן סופי! האפשרות היחידה לגלות את העולם הבא היא לרכוש את תכונת הבורא – אהבת הזולת. ובתכונה הזאת, בזכות 'היציאה מעצמך אל האחרים', לחוש את החיים העליונים.

כל הגרסאות של כל הדתות בנוגע לעולם שלאחר המוות, כל אחת בפירושה שלה, אינן מציאותיות. אין שכר על שום דבר "שם" אלא רק "כאן". רק בחיים האלה עלינו להשיג את כל הבריאה ואת הבורא!

לכן "…שאפילו אדם מצוין בתורה ובמעשים טובים יותר מכל בני דורו ואם לא למד רזי תורה וחכמת האמת מחויב להתגלגל ולבוא עוד פעם לעולם". (בעל הסולם, "הקדמת פי חכם".)

ידיעות קודמות בנושא:
ההבדל בין הנשמות
מוות ונצחיות
על חיים, מוות ונשמה
האם יש נקודה בלב?
על נשמות המקובלים

ידיעות נוספות במדור "גלגול נשמות"

One comment

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest