מסע אל העבר

שאלה: מה זה רשימו?

תשובתי: רשימו זה רק מה שכבר עבר, המצב הקודם. כי הרי שום דבר אינו נעלם ברוחניות. המצבים הקודמים שמתעוררים בכל פרטיהם, אך עדיין אינם מתגלמים ואינם מתגשמים בחיים, מאחר ואין מסך שבעזרתו היה ניתן ליישׂם אותם, הם נקראים "רשימות".

נניח שאתמול הייתי באיזה מצב, והיום אני חווה אותו. ברוחניות המצב הזה מתעורר בי בכל הפרטים הקטנים ביותר, כאילו שאני נמצא בו עכשיו. ברור לי לגמרי, בכל 100%, מה מתרחש, שום דבר אינו הולך לאיבוד, רק שאינני יכול ליישׂמו מפאת חוסר המסך, זה נקרא "רשימו".

זה לא זיכרון מהעבר, כמו בעולם שלנו, כשאני נזכר בצורה "מעורפלת". רשימו זה כשאין לי שום ספק בכלום, הכול גלוי כמו בהווה, חוץ מהיישׂום.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 19.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
להסכים עם האור, זה לא פשוט
אור, בוא אלינו!
זיכרונות מהאור

One comment

  1. בס"ד לכבוד כולנו ומורה הדרך שלנו דרך הזוהר לעם נסיג את העולם הנסתר נתחבר ונרגיש נזמין בכוונה את השכינה לשכון בתוכינו פנימה בוא וראה מה אומר לנו הבורא תברר את הכלים שבך תברר עם זולתיך עם חברורתך את הקבלה והנתינה יהי רצון שנצליח לעשות את העבודה ננהל דו_שיח פנימי בין הטוב והרע שבנו נפתח את הלב ואת הנשמה בתפילה ובקשה לעושה החסד והרחמים להכין אותנו לעבודה להדליק בנו את המנורה "שויתי השם לנגדי תמיד " אל תעזוב את אחיך תאחוז בו כמו בקרש הצלה נעשה ביחד עם כל החבורה עבודת בירורים נברר את הכלים מכל הקוצים ונהיה כשושנה בן החוכים מוגנים ומושגחים בהשגחה עליונה מעל הדעת מתוך הדדיות נגיע לדוד למקום עליון נעלה בדרגת התבונה מעל הטבע נתעלם מהטוב והרע נתגבר ונתגבר עד שנראה את זוהר הרקיע נקפוץ בשמחה יחד עם כולם ונפרוץ בשירה אדירה לאדיר העולם מלך מלכי המלכים המוך על כולם אמן כן יהי רצון שלכם שולמית אילת קרית אונו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest