דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מסך בחלל השחור של הרצון

מסך בחלל השחור של הרצון

אנחנו נמצאים באוקיינוס של אור, דרוש לנו רק כלי כדי לגלות אותו. זה כמו החלל החיצון, הנדמה לנו כחשוך לגמרי. אני יוצא לחלל החיצון, ושום דבר כבר לא חוסם את השמש מפניי. אז מדוע אינני מרגיש את האור, אלא רואה מסביבי הכול שחור? – מפני שלאור אין במה להיתקע, הוא אינו פוגש בשום מכשול. צריך משהו שיעמוד כנגדו, ואז אנחנו נרגיש אותו. תשׂים לידך בחלל איזו מחיצה, אז האור יתקע בה, ופתאום תראה שהוא קיים!

תיקח את המחיצה ושוב לא יהיה אור… וזאת, כי האור אינו מורגש בפני עצמו, אפילו האור הגשמי! אם לא האטמוספרה שמסביב לכדור הארץ עם כל חלקיקי האוויר שבה, לא היינו רואים את האור, החושך היה סובב אותנו, כי הרי אין מה שיעצור את הפוטונים, חלקיקי האור.

לכן הדבר היחיד שדרוש לנו, זה הכלי לגילוי האור. וקודם כל הוא חייב להיות מנוגד לאור, כלומר להיות רצון לקבל, מאחר והטבע של האור, זה רצון להשפיע. אך חוץ מזה, הכלי חייב להידמות לאור לפי אופי הפעולה, כלומר להיות "בכוונה על מנת להשפיע". כשהרצון לקבל שלנו ירכוש "כוונה על מנת להשפיע", הוא יהפוך להיות כלי לגילוי האור העליון.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "בית שער הכוונות", 24.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
אנחנו נמצאים בעולם אין סוף…
בואו נפתח נתיב לאור

2 comments

  1. מדוע אינני יכולה להיכנס לשעור וירטואלי אני רשומה
    תודה ברטה מקרית גת

  2. אני מרגישה שעדיין חסרים לנו כלים להבין למה מתכוונים כשמדובר על כלים להשפעה, אני צריכה יותר דוגמאות מחיי יום יום כדי שאבין למה הכוונה.כשאתה מדבר על כוונה להשפיע, ומצד שני אנחנו לא אמורים לתת שום דבר אלא להיות עם הכוונה, זה פשוט לא ברור לי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest