דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מניחים את הבסיס של העולם החדש

מניחים את הבסיס של העולם החדש

אנחנו יחד איתכם כותבים עכשיו את ההיסטוריה. אנחנו נצטרך יום אחר יום ליצור חוברת עם הסברים שתהיה אקטואלית לתקופה קצרה, לאותו יום, וכך נתקדם.

לפנינו לא היה דבר כזה, ודאי שהעבודה הזאת תימשך גם אחרינו, אבל על אותו הבסיס שאנחנו מניחים היום. החלה תקופה מיוחדת מאוד, כי אנחנו עושים עכשיו מעבר, חידוש. ואחר כך הזרם החדש הזה רק ילך ויתגבר.

ודאי שבכל מדרגה מתרחש חידוש, אבל אין היפוך יותר עיקרי וחשוב מאשר זה שקורה עכשיו עם האדם בעולם בימינו. העולם יוצא מצורת הקיום המטופשת, כאשר האבולוציה שלו נוהלה על ידי כוחות מבפנים. התוכנית הטבעית ("בעיתו") של ההתפתחות דחפה ודקרה אותך מאחור, ואתה כמו חמור, רצת קדימה, בניסיון להינצל מהדקירות של הגורל.

ועכשיו מגיע המעבר, שבו אתה ממשיך להתקדם קדימה, אבל אתה בעצמך שׂם שק עם גרעינים לפני החמור שלך כדי שהוא ירוץ מהר יותר. זוהי גישה חדשה ואחרת לגמרי להתפתחות שבה אתה נעשה שותף של הבורא.

לא שהבורא נאלץ ללחוץ ולדקור את החמור שלך, אלא אתה עולה ומתיישב על החמור, כמו בן אדם, מכין עבורו את האבוס ושׂם אותו לפני הראש של החמור שלך. ואז החמור מתקדם ורץ קדימה ואתה רוכב עליו.

שאלה: איך אפשר לבדוק, שכל יום מצאת את ההסבר המתאים ביותר לאותו יום?

תשובתי: אם אתה מתחבר עם החברים שלך, ומתוך החיבור הזה מוצא גישה אל העָם, אז בטוח לא תטעה. אין שום אבחנה אחרת. רק החיבור בינינו הכי מתאים לעָם ולעולם, ולא שום דבר אחר.

מתוך שיעור על המאמר "פנים מאירות ומסבירות" של בעל הסולם, 12.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מסתבר שיש אור השמש!
להאמין לכָּתוּב
חוץ מהאדם, אין מה לשנות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest