דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מנופים של עבודה פנימית

מנופים של עבודה פנימית

שאלה: מה זה עבודה פנימית? מהם המנופים והמוטיבציה שלה?

תשובתי: הדבר החשוב ביותר בפעילות שלנו, זו העבודה הפנימית. מה שמתרחש בעולם שלנו בכלל לא משתקף בעולם העליון. הכול צריך לעבור דרך הרצונות של האדם, שהם מהווים את הכוח שמפעיל את כל השרשרת מאיתנו ועד עולם אין סוף, ומשם יורד האור העליון.

העבודה שלנו היא בחיבור והאיחוד שלנו, שבלעדיהם אנחנו לא נוכל להתחבר למדרגה הבאה.

למדנו, שאם קיימות שתי מדרגות, עליונה ותחתונה, אז אחת נמצאת בתוך השנייה. כל 125 המדרגות נמצאות במצב מקופל של זו בתוך זו, כאשר האח"פ של העליון נמצא בגלגלתא ועיניים של התחתון, והאח"פ של התחתון נמצא בגלגלתא ועיניים של עוד יותר תחתון, וכולי.

נניח, שאנחנו נמצאים בדרגה הנמוכה ביותר (צבע כחול בשרטוט).

כדי שהאח"פ זה לא יפריע לנו, אנחנו צריכים לבטל אותו, כי אח"פ זה בעיות אישיות. אנחנו מבטלים אותן לגמרי, מפני שהדבר החשוב ביותר מבחינתנו זה גלגלתא ועיניים. הגלגלתא ועיניים זה אנחנו. לא אני אישית, אלא אנחנו כסכום.

rus_o_rav_kvutza-ve-afatza_2013-10-21_lesson_pic02

אם אנחנו מתחברים יחד וחושבים רק על זה שנכללים במרכז המעגל, פועלים יחד בהתאם לתוכנית ולמטרה המשותפות שלנו, "כאיש אחד בלב אחד", אז במקרה כזה אנחנו כבר מהווים גלגלתא ועיניים שמקושרת לאח"פ של המדרגה הבאה.

בגלגלתא ועיניים יש קווים ימין ושמאל, לכן האח"פ מקושר אליו משני הצדדים.

האח"פ דעליון, זהו הרחם, שלתוכו נכנסת טיפת הזרע. בזה שאנחנו מתחברים בינינו, אנחנו הופכים לאותה הטיפה, נכנסים לאותו הרחם ושם מתחילים להתפתח. לכן העבודה הפנימית שלנו מסתכמת בזה, שאנחנו צריכים להתאסף יחד ולהידחס לתוך המצב העליון, לתוך ה"פרצוף" העליון, לתוך הבורא. דווקא הבורא הוא זה שמפתח אותנו ואחר כך מוליד בדרגה הבאה.

קיימים מנופים חיוביים ושליליים בעבודה הפנימית. מנופים חיוביים, זה החיבור שלנו בינינו, והמנופים השליליים, אלה הן כל מיני בעיות חיצוניות, שבכוונה מופיעות סביבנו, מה שנקרא "פרעה", שדוחף אותנו מאחור על ידי מכות לחיבור ואיחוד שלנו. את כל המינוסים, כל המכות אנחנו מרגישים על האגו שלנו, כדי להתנתק מהאח"פ שלנו, מהאגו שלנו.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 21.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
הסימנים של הצלחה וכישלון
התפעלות, היא המנוע של העבודה הפנימית
טיפה לטיפה…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest