דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מנה של אור מקיף בעולם הזה

מנה של אור מקיף בעולם הזה

כנס WE! העולמי בניו-ג'רזי, שיעור מס' 4

שאלה: באחד הספרים כתוב שקיימים חפצים רוחניים. מה זה?

תשובתי: בעולם שלנו אין שום דבר שיקשור אותנו לרוחניות, חוץ מהספרים המיוחדים. הספרים האלה הם בעלי חשיבות רוחנית, מפני שבהם באמת מדובר על הרוחניות. כשהאדם קורא אותם, הוא מושך את הרוחניות לעצמו. הכי יעיל לקרוא אותם בקבוצה, כשכולם מתאספים עם הכוונה ומושכים את האור המקיף. וחוץ מהחפצים האלה, הסביבה, כלומר הקבוצה והספרים, אין בעולמנו שום דבר.

אני מאוד ממליץ להיות באופן קבוע עם ספר, היכן שלא תהיו. אם ישנן כמה דקות פנויות, או הפסקה בעבודה, תפתחו אותו ותקראו איזושהי פסקה. בהדרגה תתחילו לשים לב לכך שאתם יותר נמשכים, יותר מתקדמים, שהמחשבות שלכם משתנות. צריך להתרגל לזה.

אני גדלתי אצל הרב"ש בצורה מאוד פשוטה: אז לא היו מחשבים, ולכן תמיד היה לי ספר ביד. היכן שלא הלכתי, תמיד הלכתי עם ספר. כך עיינתי אינספור פעמים בכל הספרים. אפילו הייתי לוקח איתי את "תלמוד עשר הספירות", ספר שקשה לקרוא סתם כך באמצע הרחוב. אבל יש בו חלק של שאלות ותשובות, ואני קראתי אותן. כמו כן קראתי את ספר הזוהר והמאמרים.

עכשיו יש לנו אוצר שלם של ספרים. אני חושב שהם חייבים להיות אצל כל אחד בבית. כל חודש תקרא ספר אחר, לא במלואו, אלא היכן שהוא ייפתח. כך לימד אותי הרב"ש.

בזמן הטיולים, אם הוא היה מתעייף, היינו נחים כמה דקות על הספסל. תמיד היה איתי ספר. הוא היה פותח אותו באקראי ומתחיל לקרוא. לאחר שקרא כמה שורות, הוא היה סוגר את הספר וממשיך בהליכה. וכך כל הזמן!

תעשו כך, תקבלו מנה של אור מקיף לחצי שעה, שעה. אחר כך שוב ושוב, בכל פעם! הספר חייב להיות אצלכם בידיים. לכן אני בעד להוציא אותם בפורמט כיס.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס ניו-ג'רזי, 01.04.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ספר או מסך מחשב?
אני מעתיק את התורה
האנציקלופדיה של הריפוי הרוחני

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest