דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מלכות דעולם האצילות – זה אני

מלכות דעולם האצילות – זה אני

מיכאל לייטמן

שאלה: ספר הזוהר מעורר בתוכי חוויות פנימיות חזקות. אבל ברגע שאני משתדל לחשוב על איחוד כל הנשמות, הכל מייד נעלם ואין באפשרותי יותר להתרכז בטקסט שאני קורא. מה עליי לעשות?

תשובתי: תאר לעצמך שאתה מתחבר אל הבורא דרך מנגנון שנקרא אוסף של כל הנשמות, מלכות דעולם האצילות. ובצורה אחרת אינך יכול להתחבר עם הבורא, עם זעיר אנפין. הרצון שלך הוא לאחד את כל חלקי הנשמות השבורות, אתה רוצה להיות איתם במלכות דעולם האצילות ולהתחבר עם זעיר אנפין.

ואם אתה לא מתאר לעצמך כיצד אתה מחבר את כל הנשמות בתוכך ומביא אותם לחיבור עם הבורא – אז אתה לא קיים! אתה חייב לראות את התמונה הזאת בתוכך.

מלכות – זה לא הרצון שלך להתמלא בשביל עצמך, אלא רצון להתחבר עם יתר הנשמות שאותן אתה מרגיש כמרוחקות ונפרדות ממך. ככל שאני רוצה יותר להתחבר אליהן כך הקיום שלי במלכות הוא יותר ריאלי. מלכות דעולם האצילות זו תוצאה של המאמצים שלי להתחבר לנשמות האחרות, זה הרצון המשותף של כל הנשמות!

זה דומה למצב של מעמד קבלת התורה, שכולנו מחוייבים להתחבר "כאיש אחד בלב אחד" בכדי להתחבר עם הבורא. והנקודה המרכזית שבה אנחנו מתחברים עם הבורא היא זו שנקראת מלכות דעולם האצילות.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 03.01.2010

רשומות קודמות בנושא:
הנסחפים על ידי האור
צנטריפוגה רוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest