דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מכשיר שמרפא את הנשמה

מכשיר שמרפא את הנשמה

מיכאל לייטמן

בכל דבר אנחנו פועלים למען האגו שלנו, ולא הולכים נגדו. וכדי לצאת ממנו, לצאת אל העולם העליון, ניתן לנו "האור המחזיר למוטב", שמשפיע עלינו אפילו כשהאדם שואף למטרה אגואיסטית, למשל פוחד לסיים את חייו בלי שום תועלת, רוצה להצטרף לנצחיות ולשלמות, לחדור אל העולם הרוחני הנצחי. הוא רואה שאין תועלת מהחיים הארציים, הם קצרים וריקים, ולא נשאר מהם כלום.

נאלצנו לעבור אלפי שנות התפתחות של האגו, כדי להבין זאת. ועדיין רוב בני האדם עדיין לא מבינים זאת, אלא עסוקים בחיי היומיום. עדיין לא מטרידה אותם משמעות החיים, אלא איך אפשר להרוויח בהם כמה שיותר. הרצון עוד לא מספיק הבשיל בהם, כדי לשאול על משמעות החיים.

אבל אם מתגלה באדם הנקודה שבלב, הוא מתחיל לעשות חשבון בשביל העולם הבא, אחרי המוות. ואחר כך מבין שאפשר להשיג את הרגשת החיים הנצחיים עוד בעולם הזה. הוא מתחיל ללמוד מספרי מקובלים, בינתיים מתוך שאיפה אגואיסטית, להרוויח את העולם הנצחי, להרגיש הכול, להבין ולנהל את הכול.

אבל בהדרגה האור, שנמצא בתוך הספרים האלה, משנה אותו, מחדיר בו ערכים חדשים. הוא כבר לומד לשקר לגוף שלו ולהכריח אותו לעבוד למען המטרה הרוחנית, ובסופו של דבר מסכים עם הדרך שנקבעה עבורו על ידי הבורא.

האור מעלה אותו מעל האגו שלו ומביא אותו להשפעה. כך הוא משיג שכל חדש והבנה של כל מערכת המציאות, מגלה עולמות עליונים ואת מטרת הבריאה!

רשומות קודמות בנושא:
העיקר, שהתרופה תשפיע
הכוח המופלא של הספר
שיטת תיקון

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest