דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מכשיר ל"קידוח" הלבבות

מכשיר ל"קידוח" הלבבות

laitman_2010-03-10_5477-70.jpg

שאלה: אתה אמרת שכדי להגיע להשׂגת הזוהר, צריך לקדוח "חור בלב". מי קודח את החור הזה?

תשובתי: האור! בעצמי אינני מסוגל לעשות זאת. רק האור! כמו דרך זכוכית מגדלת, קרני האור מתאספים יחד ומגיעים לכזאת עוצמה ש"מחוררים באש" את הרצון ליהנות שלך ובמקום הזה נוצר "חור". זה באמת כך!

שאלה: מהי הסיבה שאיננו מצליחים לעשות את "החור" הזה?

תשובתי: איננו דואגים שזה יקרה! אם שני לבבות מתחברים ביניהם ברצונות שלהם, זה נקרא "חורים" בדפנות הלב. דופן – מסמל לב שלם. ולנו דרושים לבבות שבורים.

אם הלב שלי ושלך "מחוררים", ואנחנו מחברים את "הבקעים" האלה, אז המעשה נעשה! אני רוצה את אותו הדבר שאתה רוצה, ואתה רוצה את מה שאני רוצה. אנחנו כבר נמצאים בקשר! ובקשר בינינו שורה תכונת ההשפעה, שם מתרחש הגילוי.

מהי עוצמתו של הגילוי הזה? – הכול, על בסיס כל מה שיש בלב שלי ובלב שלך, חוץ מאותה השבירה, חוץ מה"חורים" האלה שהתחברו ביניהם. בלב שלך יש אלפי הפרעות, כל מיני מחשבות ודאגות, ואצלי גם כן. ככל שאנחנו מסוגלים להתגבר עליהן ולהיות מחוברים יחד על בסיס כל ההפרעות האלה, כל הזמן להחזיק את עצמנו מעליהן כדי להימצא בהרגשה משותפת, בתכונת השפעה. הרי רק בשותפות אנחנו יכולים להימצא בה, במידה שאנחנו משׂיגים את תכונת הבורא בקשר שבינינו. אנחנו כבר טועמים ומרגישים את טעם ההשפעה.

שאלה: כיצד אנחנו מאחדים את ה"בקעים" שבלבבות שלנו?

תשובתי: את זה עושה האור. עלינו רק לרצות שזה יקרה. אין פעולה אחרת! כשאנחנו קוראים את ספר הזוהר, אנחנו רוצים שהמילים האלה "יקדחו" לנו את אותו "החור" הזה, כדי שהוא יפתח.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 11.08.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
התאחדו ותגלו!
600,000 אורות בינינו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest