דף הבית / כללי / מכשיר להשגת הבורא

מכשיר להשגת הבורא

שאלה: האם באדם יכולים להופיע רצונות שמפריעים להתפתחותו הרוחנית?

תשובתי: לא, הכול מועיל, יש צורך בכל. העיקר להעמיד את עצמך תחת השפעת האור העליון, בלימוד עם הקבוצה, בהשתוקקות לאיחוד עם החברים, בהזמנת האור העליון שיפתח אותך כל הזמן.

מצד אחד הפעולה שלי להמשכת האור העליון צריכה להיות אקטיבית, ומצד שני היא פסיבית, מפני שאני לא משנה את עצמי, אלא האור העליון משנה אותי.

שאלה: מתי אראה תוצאה מהשפעת האור?

תשובתי: לא חשוב מתי זה קורה. יגיע הזמן ותרגיש את כל זה מפני שזהו תהליך הצטברותי. התוצאה מורגשת לאחר הצטברות מסוימת של השפעה מלמעלה.

שאלה: כלומר, זה לא כמו בספורט, שאתה מתאמן ומיד רואה תוצאה?

תשובתי: גם בספורט אינך רואה מיד את התוצאה, דרוש פרק זמן מסוים, לפחות שבועיים-שלושה. על תוצאות מהשפעת האור איננו יכולים כלל לשאול, מפני שאיש מאיתנו אינו יודע את עומק האגו שלו. אבל עלינו להאמין למורים שלנו שאומרים שזהו תהליך הצטברותי.

שאלה: כאשר אני לומד עם הקבוצה, משתדל להתאחד איתם, ובכך מזמין על עצמי אור, האם כתוצאה מכך מופיע אצלי רצון לדאוג לחברים, להשפיע להם? האם זו השפעת האור?

תשובתי: כן, אתה תראה שהקבוצה היא כלי הכרחי להשגת הבורא. דווקא בתוכה אתה מגלה את הבורא, ותראה כיצד יחסך אליה משתנה בהדרגה. פתאום תופיע אצלך תנועה לקראת החברים, כאל משהו אהוב, יקר, מפני שסוף כל סוף מצאת את המקום שבו מתגלה הבורא. קבוצה זה משהו שאנחנו מרגישים בתוכנו ככלי רוחני.

מתוך שיעור וירטואלי, 13.05.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest