דף הבית / משבר עולמי / מכון ARI יוצר קשרים חדשים בצמרת האו"ם

מכון ARI יוצר קשרים חדשים בצמרת האו"ם

לאחרונה התחלנו ליצור קשרים עם האו"ם במטרה לבנות פרוייקטים חינוכיים משותפים, שמכוונים לשינוי הגלובלי של האנושות.

מספר ימים לפני פתיחת העצרת הכללית של האו"ם, בספטמבר 2011, נפגשתי בבניין האו"ם בניו יורק עם סגנית מזכ"ל האו"ם ד"ר אשה-רוז מיגירו.

כנשיא ומייסד מכון ARI, לצידה של המשלחת שלנו, הצגתי בפניה את השקפותיי על פיתרון המשבר העולמי, בכל המישורים: שינוי האקלים, הרעב, הבעיות החברתיות והכלכליות ועוד, על ידי המימוש הפרקטי של עקרונות החינוך הגלובלי והאינטגרלי החדש. יחד איתי השתתפו בפגישה חברי הנהלת ARI: רחל לייטמן, נורמה ליבנה וסת' בוגנר.

ד"ר מיגירו יודעת על הפעילות של הארגון שלנו כתוצאה מסדרת פגישות ושיתופי פעולה חלקיים עם אונסק"ו: "אינני יכולה שלא להסכים איתך, ד"ר לייטמן, בקשר לדבריך על הצורך להגיע לרמות חדשות של הבנה ביחסים בין העמים והמדינות, דרך החינוך. אני מכבדת ומעריכה עמוקות את פועלך ומסירותך למען השגת המטרה הזאת. אנחנו צריכים לעבוד יחד כדי להשיג את המטרה המשותפת הזאת, בעזרתו של הכוח הנשי".

במהלך הפגישה, הצגתי לד"ר מיגירו את ההצעה הכתובה של מכון ARI לאו"ם בנושא השינוי הגלובלי, וכן את ספריי האחרונים "הפסיכולוגיה של החברה האינטגרלית" ו"האינטרס הפרטי לעומת האלטרואיזם בעידן הגלובלי". אנחנו מתכננים להתחיל לעבוד יחד על פרוייקטים משותפים.

ידיעות קודמות בנושא:
מכון ARI – בכנס בינלאומי בנושא הספורט
ARI מחזקת את הקשרים עם אונסק"ו
פגישות ביונסקʺו ובאוʺם

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest