דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מי השיג השגה רוחנית?

מי השיג השגה רוחנית?

שאלה: האם מישהו מבין תלמידיך הגיע להשגה רוחנית? אם אינך יכול לדבר על כך אז במה הידע הזה יכול להזיק לנו או להם?

תשובתי: אינך צריך להכיר אף אחד שהשיג השגה רוחנית, עליך פשוט ללמוד מאותם אנשים שפועלים במסגרת הקבוצה שלנו, הם נועדו להעלות אותך עד לדרגת ההשגה הרוחנית. כשתיכנס לאותה מערכת, לממד העליון, תוכל לראות גם את כל השאר ואז ייוודע לך מי נמצא שם ובאילו דרגות.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 20.3.2016

2 comments

  1. איריס אשד

    בוקר מקסים , כל אלו שעלו ובהשיגו את דרגת הבורא , היכן רוחם או נשמתם נמצאים עכשו , אני מאמינה שיש למעלה צבא ענק של מקובלים , שלא ששים לרדת חזרה , ובכל זאת אנשים חוזרים בגילגולים ,אבל אף פעם לא נוכל לדעת באמת , אם משה , או פרעה או אהרון חזרו לתקן איזה משהו שחסר להם , לכן לפי דעתי אולי אני טועה י שלחיות רק את ההווה ,את הרגע , ולחוות את הכל ברגע זה יחד עם הבורא ולא לחשב מה יהיה בעוד רגע , אבל זה משאיר את האדם תלוי באויר אם אין לו את האמונה החזקה באין עוד מבדו ,יש המון סטירות בתורת הקבלה , האם זה מכוון
    תודה לכם והמשך יום מקסים

  2. חכמת הקבלה עוסקת בין היתר בתפיסת המציאות שלנו, כל עוד האדם אינו בהשגה רוחנית חכמת הקבלה נתפסת בעיניו כמלאה סתירות. כמו שכתוב: "ובאמת יש לדעת, מה שנתדמה להאדם, דברים שהם בסתירה להשגחת טוב ומטיב, הוא רק בכדי שהאדם יהיה מוכרח להמשיך אור עליון על הסתירות, בזמן שהוא רוצה להתגבר על הסתירות. אחרת אי אפשר לו להתגבר, ושזה נקרא רוממות השם ית', שממשיך בזמן שיש לו הסתירות הנקרא דינין. כלומר שהסתירות יכולים להתבטל, אם הוא רוצה להתגבר עליהם, רק אם הוא ממשיך רוממות ה" (בעל הסולם, מאמר לג, ענין גורלות, שהיה ביום כפורים, ואצל המן, שמעתי)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest