דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מי האחרון בתור לאור?

מי האחרון בתור לאור?

שאלה: נכון להיום אינני מסוגל לבקש תיקון אפילו עבור עצמי. כיצד אני יכול לבקש תיקון עבור העולם כולו?

תשובתי: לבקש עבור עצמך או לבקש עבור העולם כולו, זה היינו הך! נניח שחסר לך אוויר, אך כולנו נושמים אותו. אם יחסר לאחרים, יחסר גם לך; ואם יהיה מספיק, יספיק לכולם. בלתי אפשרי לחלק אותו! בלתי אפשרי לבקש תיקון נפרד לעצמך, היות והתיקון הוא דווקא בחיבור! אי אפשר לבקש תיקון רק לעצמך, מפני שהאור הוא ההשפעה הכללית שנמצאת בין כולנו. אם אתה גוף ברשת חשמל, כיצד אתה יכול לבקש שהחשמל יזרום רק דרכך? הוא אינו יכול להגיע אליך אם לא יעבור דרך המערכת כולה.

מכאן עלינו להבין מהו העולם הגלובלי והאינטגרלי שאנחנו מתחילים להרגיש עכשיו. אינך יכול לבקש דבר עבור עצמך! זה לא יעזור, אלא יגרום לך למכות קשות יותר, אם תנסה להתנתק. הבקשה שלך עבור עצמך תסייע לך רק להכרת הרע שלך. יהיה עליך להבין שאתה מבקש לא נכון! כיצד אפשר להעביר לך את המודעות אם לא דרך מכות? ככל שתתפלל יותר להצלחתך האישית, כך יכו אותך יותר, עד שתלמד שאי אפשר לבקש עבור עצמך בלבד, כי תראה שזה אינו עוזר, אלא רק מביא לתוצאה הפוכה. בסוף תבין שיכול להיות רק מילוי משותף. אם כולם לא יקבלו את המילוי, בסופו של דבר גם אתה לא תקבל אותו, מפני שאתה האחרון בתור!

תבין מה הבורא רוצה ללמד אותך. ככל שתבין מהר יותר, יוטב לך. אם יהיה עליו להראות לך על ידי מכות שמקומך בסופה של השרשרת, תצטרך לסבול הרבה. כדאי להבין זאת במהרה ולהתחיל לחיות בזה. עכשיו זה נראה לך לגמרי לא מציאותי ולא רצוי. אך מהצד השני, אתה מבין שאין ברירה ויהיה עליך להגיע לכך בכל זאת. עליך לנסות את כל התכסיסים האפשריים על מנת להערים על האגו שלך ולרוץ לפני המכות, בעזרת הבקשה, המלאכותית בינתיים, לתקן את כולם.

בואו נבקש בזמן השיעור שיגיע האור וייתן לנו הרגשה, הבנה, כיוון והשתוקקות כלשהי למטרה. לפחות מתוך דחף מעשי: להימנע ממכות. הרי כל אחד מאיתנו הוא האחרון בתור לקבלת המילוי.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "תלמוד עשר הספירות", 23.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד להפעיל את הגנרטור של התיקונים
עושׂה שלום במרומיו, הוא יעשׂה שלום עלינו
תפילת רבים

One comment

  1. שלום לרב. אני מאד מודה לבורא שהעיר אותי משנתי וזיכה אותי ללמוד את החכמה הפנימית איך להשיג את מטרת הבריאה ולהגיע לדרגת האדם שבי. ואני לומדת שהאדם הוא עולם קטן אז כל האנושות היא בתוכי הם הרצונות שלי לכן אם על כל רצון שמתעורר בי אני רוצה להתחבר עם מקור התענוג ולא עם התענוג עצמו כי רק כך אני אוכל להדבק בבורא ע"י השתוות הצורה ולעשות נחת רוח לבורא. לכן אני צריכה כל יום לבקש מהבורא שייתן לי כח להתעלות ממעל הרצון לקבל אשר הבורא ברא יש מאין ולעשות כוונה דלהשפיע על הרצון במקום לתועלת עצמי זה הפוך לבורא לתועלת הבורא ובכך לשרת מטרת הבריאה להטיב לנבראיו ולא להתבייש לקבל את כל העונג שהבורא הכין עבורנו במחשבת הבריאה. לכן תמיד אני צריכה לשים לנגד עיני את מטרת הבריאה ישראל אוריתא וקודשה בריך הוא חד הוא אור אחד ורצון אחד באהבה חלוטה בהכרה ובהרגשה שלי ובדרישה עצמאית שלי לכן כולנו יחד נתחבר כאיש אחד בלב אחד ונדרוש מהבורא שייבנה בנו כלי שלם של השפעה בכדי שנרגיש את האור א"ס ברוך הוא ונצפה ונקווה ונחכה לישועת השם יתברך ולגאולה שלמה במהרה בימינו אמן כן יהי רצון. כוכבה פרץ אוהבת וחברה לנצח מוסיפה את החיסרון שלי לדבקות בבורא לרצון הכללי.אמן .

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest