דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מי בוחר בחוכמת הקבלה?

מי בוחר בחוכמת הקבלה?

photo_rav_gh70_096.jpg

שאלתו של חנן: כיצד אדם בדרגת החי יכול להבין על-ידי המכות, שהוא צריך תיקון? כלומר, איך מצליחים להסביר לאדם, שלא למד ושאין לו נגיעה לחוכמת הקבלה, שכל האסונות הם בגלל שאנחנו לא פועלים נכון. אמנם אנשים שחווים אסון גדול באמת משנים את התפיסה והמחשבה שלהם, אך לא בהכרח יבחרו בקבלה.

תשובה: אנחנו רואים בעולם ייסורים עצומים, הגרועים ממוות, הנמשכים אלפי שנים, שבאים לפעמים כהצלה, כי הטבע, הרצון שלנו להתמלא, לא מאפשר לנו להיפרד ממנו.

למרות זאת, האנשים אינם פונים לחוכמת הקבלה כאל אמצעי המילוי. מדוע הם אינם רואים את השיטה של נטרול כל הרע ורכישת הטוב הקיימת לידם? ומדוע גם אם נציע להם, הם לא ישמעו אותנו? כי אפשר "לבחור בחוכמת הקבלה" רק בעקבות הופעת הרצון המתאים לכך (רשימו) בתוך האדם, שהוא "הנקודה שבלב" – הרצון למלא את הנשמה.

אם באדם מופיעים רצונות מוקדמים (רשימות) לפני ה"נקודה שבלב" , אז הוא חי "מהם", ויישאר בתוכם על אף הייסורים, ולא ירגיש את חוכמת הקבלה כהצלה. יתכן שהוא יפנה למיסטיקה, לדת וכדומה, אך עדיין לא אל חוכמת הקבלה.

שאלתה של שירה: כיצד לדעת מתי טוב יותר לדבר עם אנשים על חוכמת הקבלה, ומתי לא? מאז שהתחלתי לטייל, אני נפגשת עם אנשים רבים ומדברת איתם על חוכמת הקבלה. אך לא מזמן הבנתי, שכשאני משוחחת עם אנשים על הקבלה, אני לא נוהגת בצורה הנכונה. אבל אני יודעת, שזוהי המשימה של חיי ומטרת טיוליי. כיצד עליי לעשות זאת טוב יותר?

תשובה: פשוט תדברי כך, שלאדם יהיה נחמד, ללא כפייה. יהיה טוב להשאיר לו עיתון, או ספר עם הכתובת של האתר.

פוסטים קודמים בנושא: הפצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest