דף הבית / כלכלה / כסף / מימדי העוני במדינות השונות

מימדי העוני במדינות השונות

ידיעה שפורסמה בכתב העת האנגלי "Business New Europe": "ההיפר-אינפלציה יכולה לחסל תוך חודשים ספורים את כל החסכונות שלכם. העבודה שלכם יכולה להפוך לחסרת משמעות ולא משתלמת – וגם אותה אתם יכולים לאבד ברגע.

לשכת רישום האוכלוסין של ארה"ב הודיעה שכל אמריקאי שביעי חי כיום מתחת לקו העוני. מדובר ב-49 מיליון בני אדם. הלשכה הלאומית לסטטיסטיקה של בריטניה הודיעה שהאבטלה בקרב הצעירים הגיעה לשיא היסטורי.

ספרד הודיעה ששיעור האבטלה במדינה נכון להיום עומד על 23%. זהו שיעור האבטלה הגבוה ביותר באיחוד האירופי. ובכן, מדינות העולם הנאור מתקרבות לאסון. המערב שוקע תחת כובד מערכות הבריאות הנדיבות וקצבאות הביטוח הלאומי, שנבנו בתקופה שבה היה יותר כסף, אבל האנשים לא חיו כל כך הרבה. הרבה מאוד יהיה תלוי בתגובותיהם של הפוליטיקאים. והם בינתיים לא מראים שיש סיבה מיוחדת לאופטימיות".

התייחסותי: התפתחות האנושות היא תהליך אובייקטיבי, ואי אפשר שלא לשים לב אליו. ההתעלמות משינוי החברה מביאה לטעויות, שמהן לא מופקים לקחים, וההתעלמות מהחוקים האובייקטיביים מביאה לקריסת כל העולם המפותח.

מסתבר שהוא עולם מפותח חד-צדדי, והוא אינו מסוגל להכיר ביחס החדש של הטבע לאנושות: יחס של לחץ להגיע לקשר אינטגרלי, לחברת הערבות ההדדית.

ידיעות קודמות בנושא:
אבטלה: האם יש אור בקצה המנהרה
רוב המובטלים האמריקאים לא יקבלו יותר קצבאות
שיעור האבטלה בספרד – יותר מ-21%

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest