דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / "מים חיים" לאנושות כולה

"מים חיים" לאנושות כולה

שאלה: נניח שאתה סיפקת לי את הידע הזה על המערכת הגלובלית והאינטגרלית. אני מקשיב ומבין את מה שאתה אומר. אך אני לא ראש הממשלה, אין בבעלותי ערוץ טלוויזיה או עיתון. אני אזרח מהשורה. אני הבנתי את דבריך. אם אני רוצה להתחיל להתפתח בהתאם לתפיסה הזאת, בערבות הדדית בין בני האדם, באיזון עם הטבע, מה עליי לעשות?

תשובתי: כפי שאני העברתי לך את הידע, אתה צריך להעביר אותו לאחרים. יכול להיות שיש לך כישרון כתיבה, אז תכתוב מאמר כלשהו. והיום, גם אם אתה מסוגל לכתוב כמה שורות, כל מרחב האינטרנט פרוס לפניך.

הרשת הזאת מסוגלת לקבל אותך, ודרכה אתה יכול להשפיע על כולם. בשביל זה אתה לא חייב להיות ראש ממשלה. דרך אגב, היום כל המידע עובר מאדם לאדם דרך מערכת האינטרנט. היום כלי התקשורת אינם נמצאים ברמה שמסוגלת לעצב את דעת הקהל, רשת האינטרנט מעצבת אותה.

אנחנו יכולים דרך הרשת של החברים והתומכים שלנו להתחיל לפרסם את רעיון הערבות ואת כל המידע הזה – בכל הכוח, לפזר אותו במרחבי האינטרנט כולו. הבעיה שלנו היא שאנחנו בינתיים סגורים בתוך עצמנו.

מתוך השיעורים היומיים והשיחות שלנו, עלינו ליצור, יום אחרי יום, חומר שיישפך מכאן על העולם כולו, כמו מים חיים – דרך כל החברים שלנו, כל הקבוצות שלנו, דרך כל אותם האנשים שאפילו אינם נמצאים איתנו, אך מבינים שזהו צורך חיוני, כי אחרת העולם לא יוכל להתקיים לאורך זמן.

איננו צריכים לשים לב לממשלות ולכלי התקשורת, וגם לא ל"סלבריטיז" למיניהם – אף אחד לא צריך את זה. אם אלפי אנשים תומכים בנו, אלפי אנשים פשוטים ביותר בכל רחבי העולם, הם יכולים דרך פייסבוק וטוויטר למלא את כל רשת האינטרנט במידע שלנו.

לאף ממשלה לא יהיה מספיק כוח לזה. אנחנו רואים כיצד הממשלות נופלות רק בגלל שמועה כלשהי שהתפשטה דרך האינטרנט לעם כולו. העם יוצא לכיכרות ומפיל את הממשלה.

לכן, כבר עכשיו, העבודה שלנו צריכה להיות מכוונת לפרסום המידע. צריך רק למשוך אלינו כמה שיותר אנשים שמסכימים איתנו. לאסוף את חוות הדעת שלהם, ולפרסם שיחות, הרצאות של מדענים, כלכלנים, אנשי תקשורת ידועים – בכל השפות ובכל הרמות, בגישות שונות. אך שהם כולם ידברו על אותה הנטייה, על אותה המטרה, אותה התכנית. והרי לכם כבר מערכת החינוך החדשה. עכשיו צריך רק להתחיל להזריק אותה דרך האינטרנט לעולם, ולהפיץ בצורה רחבה.

אחר כך, על בסיס המידע של אותם המדענים, אפשר לפנות לאונסק"ו או לאו"ם, לממשלות של מדינות שונות. אתה כבר לא תפנה אליהם לבד, אלא יחד עם כולם, הרי אתה רוצה שהרעיונות שלהם יקבלו מימוש, ולדעתך חשוב שהאנושות תדע עליהם. על ידי זה אתה בונה אוניברסיטה עולמית של חינוך אינטגרלי.

העיקר, צריך להתחיל. והבעיה העיקרית של הארגון שלנו, לפי הרגשתי, זה שאנחנו מאוד סגורים בתוך עצמנו, מכונסים פנימה ולא יוצאים, לא פורצים החוצה. כל מוצרי התקשורת שאנחנו יוצרים, אנחנו מייצרים לעצמנו. אנחנו מדברים רק בינינו.

ואם היינו מארגנים את כל אלפי החברים שלנו, את כל התלמידים שלנו בעולם כולו להפצה חיצונית, לקהל הרחב, אני בטוח שהיינו זוכים לתגובה אחרת.

עכשיו מטרתנו היא להכין מהר ככל האפשר את החומר בנושא הגלובליות והאינטגרליות בעולם ועל חובתנו להיות מתאימים לו. ללא כל אזכור של המילה "קבלה", אלא על בסיס חוות דעתם של המדענים והנתונים המדעים. ולהפיץ את זה לכל עבר.

שאלה: אם האדם מעביר את המידע הזה לעולם, מה בעצם הוא משנה בעצמו על ידי זה?

תשובתי: הוא מחבר את העולם כולו לכוח האחד הגלובלי והאינטגרלי שמנהל את העולם, לכוח הטבע. הוא בעצמו מממש את תוכנית הטבע. ולא רק הוא, אלא כל אלה שלוקחים ממנו את הדוגמה ואת הרעיון, ועושים את אותו הדבר. כל מי שעושה כך, מממש את התכנית הזאת.

מתוך ישיבת תוכן על ספר חדש שייצא לאור בשפה העברית, 11.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
"אבקת הקסמים" שמחברת בין ההפכים
למה שלא נחוקק את "חוק הערבות"?
על מגש של כסף

2 comments

  1. ולכל הגולשים ברשת…בבקשה ממכם, תתחילו להוסיף חברים ישראלים שלא לומדים קבלה….רק כך יוכלו לשמוע את קולנו.

    זה לא חכמה לכתוב דעות אצל מי שכן לומד אתנו, אלא כפי שרב אומר – להעביר את השפע ליתר העם.

    אז בבקשה מכם , תתחילו לצרף ישראלים שלא לומדים קבלה ….ואליהם לדבר, להתייחס

    תתחילו להצטרף לקבוצות ברשת שמנסות לפעול בנושא זה ושם לומר את דעתכם במילים רגילות ולא קבליות

  2. הדס מהקבוצה הווירטואלית/פורום 'קבלה לעם'

    חשוב לזכור שאנחנו פועלים בצורה הסברתית ולא מתוך רצון לכפות על האדם משהו שלא מתאים לו..כל מי שמפיץ שידע שהוא בא מתוך עזרה ולא מתוך דרישה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest