דף הבית / קבלה ומדע / טבע / מחשבותינו הורסות את כדור הארץ

מחשבותינו הורסות את כדור הארץ

מיכאל לייטמן

Ynet.co.il: "במבט מלמעלה, כדור הארץ מעורר פליאה, אך עדיין ניכרים סימני ההרס של הפעילות האנושית". כך אמר האסטרונאוט הקנדי בוב ת'ירסק, שנמצא כעת בתחנת החלל הבינלאומית המרחפת במסלול סביב כדור הארץ. "רוב הזמן, כשאני מביט מחוץ לחלון, אני מתמלא פליאה, אך ישנם כמה סימנים המעידים על הרס שמקורו בפעילות האנושית"

תגובתי: כל הנזקים שבעולם הם תוצאה של המחשבות האגואיסטיות של האדם בלבד. לכן חוכמת הקבלה מלמדת כיצד לתקן את המחשבות האגואיסטיות האלה, כך שניתן יהיה להשיג איזון עם העולם הסובב, ליצור חברה הרמונית, להרגיש את עצמך כחלק מן הטבע, נצחי ושלם!

tv_shlavei_sulam_40.jpg שיחה על כח המחשבה, תכנית טלוויזיה "שלבי הסולם"

ידיעות קודמות בנושא:
הכל תלוי במחשבותינו
כוח המחשבה הוא הכוח הכי גדול
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, מחשבות

3 comments

  1. שאני קורא את דברי הרב לייטמן,אני נזכר שלפני שבועיים הייתי בארה"ב,ניו יורק,וראיתי את גודל המכוניות שאנשים נוסעים,ולא יותר מאדם אחד ברכב,מחכים לחנייה עם מנוע דלוק,ללא רגישות לזיהום אוויר,או לאוויר שהם ישאירו אפילו לילדהם ונכדהם,האופטימיות שלי של מבחינת "אחישנה"נעלמת.אולי המין האנושי צריך מכה רצינית להתעורר,כי כל ההוריקנים שהולכים ומגברים,כל הבונוסים שהמנהלים הגדולים משלשלים כל אחד לכיסו,ההתנהגות בכבישים,צורת הדיבור השחצנית והיהירה ,יובילו אותנו למכה הגדולה.כמו שהייה המפץ הגדול,יכול להיות שעכשיו זה הזמן של הבעיטה הגדולה.  הלוואי ואתבדה.

  2. המחשבות בלבד ללא מעשה יכולות לגרום לנזק?,או, רק מחשבות המובילות למעשים??

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest