דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מחכה לכם הפקדה על שמכם!

מחכה לכם הפקדה על שמכם!

laitman_2009-06_3382_70.jpg

הבורא ברא רק מצב אחד: רצון המלא באור עולם אין סוף. אנחנו כולנו נמצאים באין סוף הזה, רק שאיננו מרגישים את מצבנו האמיתי, מאחר והרצונות שלנו קולקלו בכוונה וכעת אנחנו מרגישים את הקלקול שלנו. כלומר, אנחנו מרגישים את עולם אין סוף המקולקל, את כל הרצון הענק שהתחלק לאין סוף חלקים, וכל חלק לעוד 613 רצונות.

כל השבירה הזאת מסתכמת בכך, שכתחליף לכוונת השפעה באה כוונה אגואיסטית, למען עצמי, למלא את עצמי, לדאוג לעצמי במקום לדאוג לאיחוד. לתקן את 613 הרצונות הפרטיים האלה, משמע "לשמע לציווי שלו", כל "613 עצות", כיצד להשיג את המצב המתוקן. וכאשר אנחנו כבר משיגים את התיקון, בכך שמשנים את הכוונה האגואיסטית העכשווית לכוונת השפעה, אנחנו מגלים את האור הממלא את הרצון המתוקן שלנו בעולם אין סוף.

אנחנו כביכול חוזרים לאין סוף, שוב מגיעים להכרה ומקבלים את כל האור הממלא את הרצונות המתוקנים שלנו, אשר בהם הוא תמיד היה נוכח בצורה של הסתרה, פיקדון סודי! אנחנו חוזרים למצב הטוב שבו היינו נמצאים תמיד, רק שלא שׂמנו לב לאותו המילוי שהיה ממלא אותנו, כי הרי זה היה לנו תענוג מההשפעה!

אנחנו היינו מכוונים למנעד (לטווח) של קבלה, לכן במקום כל התענוג הגדול הרגשנו סך הכול כוח קטנטן ששמר על החיים שניתנו לנו כדי שנחזור למצב המתוקן! כך אנחנו מבצעים 613 עצות, כדי לתקן את 613 הרצונות שלנו, ולקבל בהם 613 אורות וכך להשיג את גמר התיקון.

אך המצב הסופי הזה כבר קיים ומחכה שאנחנו נרגיש אותו בכוונות ההשפעה שלנו! לכן 613 המצוות הללו נקראות "פקודין" מהמילה פיקדון, הפקדה שהופקדה מלכתחילה על ידי הבורא על החשבון שלנו, שחיכה לתיקון שלנו.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 12.07.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
לא רואים אין סוף? תרכיבו משקפיים!
האם קיים קשר בין הגוף והנשמה?
גדול פי 613 מאין סוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest