דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מומחים, היכונו להופיע!

מומחים, היכונו להופיע!

photo_rav_gh70_171.jpg

שאלה: קשה מאוד להסביר לאדם שהפתרון לבעיות הכואבות מסתתר בקשר בין בני האדם.

תשובתי: לא קשה. אנחנו נגייס את תמיכתם של מומחים רבים: לא פיזיקאים, לא תיאורטיקנים, אלא מדענים, שחוקרים את הטבע ואת הבעיות שעל הפרק, נגייס כלכלנים, פוליטיקאים, סוציולוגים, פסיכולוגים, בנקאים, נציגי חברות גדולות ועוד.

היום כולם מדברים על הכלכלה. הרי הכלכלה היא הקשר בינינו: כמה אתה לי, וכמה אני לך. זאת לא תרבות ולא אומנות, לא דת ולא מוסר. זה הכסף. כלי המדידה המדויק של יחסי הגומלין בינינו. זוהי הרשת של הקשר הנכון, האגואיסטי, הבריא והטוב. אנחנו קלקלנו אותה על ידי ה"בועות" שלנו, אך היא עצמה הייתה מצוינת.

אם כך, עלינו להסביר לאנשים שהרשת הזאת אינה פועלת יותר. יסבירו זאת המומחים שאנחנו נגייס. אלף אנשים שעומדים ברומו של עולם: מנהלי בנקים, פרשנים וכדומה. הם ידברו, ואנחנו נעמוד מהצד. אחריהם ידברו המדענים, ואחר כך נציגי מערכת החינוך. קח את האחרים ותשתמש בהם. כך אני רואה זאת, נכון להיום.

שאלה: עבור האדם הפשוט זה יהיה מעניין לשמוע אותם בזמנו הפנוי, אך זה עדיין רחוק מדאגותיו הפרטיות, מהבעיות בהן הוא נתקל בחייו.

תשובתי: אין לנו ברירה אחרת. צריך להשקיע זמן בשלב ההתחלתי, עד שנשכנע את האדם שזאת כל הבעיה. על מנת להבין את מצוקות העולם, צריך ללמוד את המתרחש.

אתה יודע כיצד חולים "חורשים" את האינטרנט בחיפוש אחר מידע על מחלתם ועל הדרכים לרפא אותה. כך גם אנחנו צריכים רק לתת לאנשים את ה"לינק", הקישור, בין מה שקורה עכשיו לבין הפתרון.

את זה המדענים צריכים לבצע, ועלינו לפעול בכיוון הזה ללא דיחוי. אנחנו נפיץ לא את ההסברים שלנו, אלא את ההסברים המבוססים שלהם. בעיקרון, נצטרך להיות "מכונת פרסום", שמביאה במהירות להמונים את זרם המידע מהמומחים. מבלי להזכיר את עצמנו, אנחנו נעלה להם את הרייטינג, נפרסם אותם באתרי האינטרנט, נפיץ את דבריהם ברשתות החברתיות, וכן הלאה.

אנחנו אפילו לא צריכים פורטל משלנו, איננו מתכוונים למשוך אלינו אנשים מהמקומות שבהם הם רגילים להימצא. זאת עבודת ההפצה האמיתית.

שאלה: מה צריך להבין מזה האדם הקטן, שאינו מתמצא בנושאים הללו אלא אוכל את מה שמאכילים אותו? האם מספיק לו המסר על כך שלהיות יחד זה טוב, ולהיות לחוד זה רע?

תשובתי: כן, גם האדם הגדול צריך להבין רק את זה. הרי אתה לא מתכוון לספר לו על הכוונה האלטרואיסטית, על "לשמה". הוא עדיין אינו בשל לכך מבפנים. וכבר נאמר: "חנוך לנער על פי דרכו".

שאלה: כמו אלה שדרך הפייסבוק אילצו את היצרנים להוריד את מחירי המוצרים, כך גם אנחנו צריכים רק לדחוף את הממשלות לחיבור?

תשובתי: כן, אנחנו מחפשים מומחים, כאלה שלא רק מבינים את הרעיון, אלא גם יכולים לבנות תוכנית עבודה, ובהמשך, לממש אותה בפועל. יש בעולם כמה מיליוני אנשים שירצו ויוכלו להצטרף לעבודה הזאת. צריך רק לארגן את ה"צבא" הזה, כדי שהוא יבצע את המשימה.

ואילו אנחנו נישאר מאחורי המסך. היום כבר איננו צריכים את הטלוויזיה. הרי כל האנושות נמצאת באינטרנט. רק כך עלינו להתארגן, וכזה יהיה מפעל ההפצה שלנו. את השינויים האלה צריכים להתחיל כאן ועכשיו.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הערבות" 13.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
המומחיות להגיע להמונים
אם מישהו מחפש חיבור, אנחנו איתו
בחיפוש אחר בעלי ברית נבונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest