דף הבית / משבר עולמי / מודעות גוברת לאיחוד

מודעות גוברת לאיחוד

photo_rav_gh70_020.gif מתוך שיעור הקבלה היומי 23.3.09

לשיעור מלא: audio.gifאודיו | video.gifוידיאו

כתבות שמתפרסמות בשפות שונות, על ידי פרשנים ממדינות שונות, מצביעות על כך שאנשים מתחילים להגיב על מה שקורה איתם בצורה שונה מבעבר. המודעות הגוברת לאיחוד העולם, ולא מתוך שרוצים באיחוד, אלא מתוך העובדה שקשורים יחד ותלויים זה בזה, מחייבת את האנושות להגיב אחרת. האם האיחוד יעזור או לא, האם יש תהליך של איחוד, והאם הוא תקין? אלו שאלות מהותיות מאוד.

כך למשל, גם בארצות הברית הנשיא אובאמה מתנגד לתופעות כמו חלוקת הבונוסים בחברת "AIG" , למרות שעד כה תופעות כאלה נחשבו רגילות. אז מה השתנה?

כיום, כשהציבור סובל, אי אפשר לקבל בונוסים כפי שהיה נהוג בעבר. בעבר לא היה איכפת לאיש מהציבור. היום לא פלא שאובאמה מנהיג מהפיכה – זהו צו השעה. הזמנים משתנים, וכתוצאה מכך, דווקא עכשיו ניתנת לאובאמה האפשרות להתערב בסוגיות כמו פרשת הבונוסים של בכירי AIG.

העולם מגיע להבנה שכולנו קשורים יחד, נמצאים כאילו בצלחת אחת, וכתוצאה מכך אובאמה יכול לומר לעשירים לא לדרוש יותר כסף לעצמם. יש כאלה שעדיין אינם מבינים מה הסיבה לכך, ויש מי שכבר הבין ובכל זאת רוצה לגנוב, אבל כבר קיימת בו המודעות לכך שהוא גונב כביכול מעצמו.

הקשר בין כל חלקי המציאות מתגלה לאנשים, וכתוצאה מכך הם גם מתחילים לאט לאט לדאוג שלא יתרחבו תופעות כמו "עיר האוהלים". גם זו תופעה חדשה, בעבר האמריקאים לא ראו בעיה במחוסרי הבית ולא היו שמים לב אליהם. והיום התופעה הזאת מוגדרת כבעיה לאומית.
שנויים אלה שנעשים בעולם הם שינויים גדולים מאוד, זה מה שנקרא, שהאור פועל ומשנה את דעתם של האנשים. כי האורות מנענעים את הרצונות, ולא האנשים.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest