דף הבית / המשבר ופתרונו / מה על היהודים הצרפתיים לעשות?

מה על היהודים הצרפתיים לעשות?

שאלה: את היהודים בצרפת, פעולות הטרור האחרונות לא הפתיעו. יותר מדי סימנים העידו על התקרבות של משהו דומה. כתוצאה מכך, השאלה על מעבר לישראל הפכה עבור רבים לנושא שעל סדר היום. צעירים רואים בזה צעד הגיוני בהחלט. האם מחכים לנו בישראל גלים חדשים של עלייה?

תשובתי: בהחלט. אבל האנשים כאן עדיין לא מבינים את זה.

אני בעצמי הגעתי לכאן לפני יותר מארבעים שנה, לאחר שהעברתי קרוב לשלושים שנה, מה שנקרא, בגלות, שבה נולדתי וגדלתי. עד עכשיו אני זוכר את ההרגשה הזאת, שאותה לא מכירים אלה שנולדו בארץ. אחדים מהם אפילו סבורים, שבעולם בכלל אין אנטישמיות. אדם שגדל כאן, פשוט לא מרגיש מה זו גלות וכל מה שקשור אליה.

שאלה: האם אתה סבור שצרפת היא "מקרה מיוחד" או להיפך, זה סימפטום של מחלה כללית?

תשובתי: צרפת, זה באמת מקום מיוחד. מיוחד גם בשאיפה לחופש הדיבור, וגם ביחס המאוד שלילי כלפי היהודים, וגם לפי התפוצה המאוד הרחבה מהמדינות המוסלמיות.

אני צופה שם סיבוכים גדולים, שלא בהכרח קשורים ליהודים. כי היום, המטרה של האסלאם הקיצוני, היא להראות לעולם, שהשפעתו ושליטתו מתפשטים בכל מקום. המהות, היא בהפחדה, בלחץ פסיכולוגי עוצמתי בכל אירופה.

לכן, פעולות הטרור האחרונות, זו רק ההתחלה. לקיצוניים יש כמות גדולה מאוד של אנשים שמוכנים לכול.

שאלה: אז מה על היהודים הצרפתיים לעשות?

תשובתי: אין להם מה לעשות. אין להם שום "מטריית ביטחון", הם חסרי הגנה.

והמוצא הוא בתפקיד הכללי של העָם היהודי, להראות ולהדגים לעולם את שיטת החיבור והאיחוד של כל בני האדם, שתאפשר לנו לבוא לתיאום עם הטבע הגלובלי שמתגלה בימינו. העולם חייב להסדיר קשרים הדדיים נכונים. אחרת, הבלבול, הכאוס בינינו, העימותים בין המדינות, אזורים, עמים וכולי, כתוצאה מההופכיות לטבע, ישמידו אותנו.

ולכן האנטישמיות בעולם תלך ותגדל. כי בתת-מודע אנשים מרגישים, שרק אנחנו נביא את הפיתרון. ההכרה הזאת נמצאת ב"דם" אצל העמים, וכמובן, שהם אינם אשמים בזה. מדובר על תופעה טבעית.

צריך רק להבין שזה תלוי בנו.

מתוך תוכנית מס' 25 "כצרור קָנים", 11.01.2015

ידיעות קודמות בנושא:
הגיע הזמן לאסוף את המטלטלים
אירופה תחת מתקפה של קיצוניים
פעולות טרור בצרפת: התנקשות במוסדות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest