דף הבית / המשבר ופתרונו / מה נותנת ההגירה?

מה נותנת ההגירה?

הודעה: לאחר תחילת המשבר היה נדמה שבאירופה ובארה"ב, הזרם של העובדים הזרים למדינות האלה פחת בצורה חדה, והמשיכה הכלכלית הפחותה הגנה עליהם מפני ההגירה החדשה של העמים. אבל התרחש "האביב הערבי", ושוב זרם של פליטים מהמזרח התיכון החל לזרום לאירופה ולארה"ב.

האבטלה במדינות המפותחות נשמרת ברמה גבוהה, דבר שלא מוסיף סימפטיה כלפי העובדים הזרים בעיני האוכלוסייה המקורית. חוסר ידיעת השפה, התרבות, וכמו כן השתתפותם של הצעירים הזרים בהפרות הסדר ההמוניות, רק מוסיפים שמן למדורת השנאה כלפי "המגיעים".

בעולם נהיית מעט עבודה, אבל האנשים מחפשים פרנסה. בגלל המשבר, לעובדים הזרים נהיה יותר ויותר קשה למצוא עבודה. חלק גדול מהעובדים הזרים יכול כל רגע למצוא את עצמו ללא עבודה. לבעיה האמיתית הופכים הפועלים הזרים הצעירים, שאינם יכולים למצוא עבודה והם אינם לומדים. זה מביא לצמיחה במתח החברתי, כי בקרב האוכלוסייה המקורית האבטלה גם כן גבוהה.

תגובתי: עבודה לא תהיה. לא ניתן לסגור את הגבולות. המתח החברתי ימשיך לגדול עד ש"האביב הערבי" לא יגיע לרחובות של ערי כל העולם. כדי שזה לא יקרה, צריך להעריך בצורה מפוקחת את המצב ולחייב את כל העובדים הזרים בהשכלה אינטגרלית. אותו הדבר מוצע גם לאוכלוסייה המקומית. רק זה ימנע את כל הבעיות החברתיות.

ידיעות קודמות בנושא:
אירופה תשחזר את הגבולות הפנימיים
האתגר החדש של אירופה
אירופה והירידה הדמוגרפית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest