דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה מנבאת חכמת הקבלה?

מה מנבאת חכמת הקבלה?

כנס גאורגיה. שיעור מס' 1

שאלה: חכמת הקבלה מנבאת ממש את כל ההתפתחות של ההיסטוריה האנושית. מה היא אומרת על המילניום הנוכחי?

תשובתי: חכמת הקבלה מנבאת הכול, אם אני מראש יודע את כל המערכת הכללית, את התנועה שלה, כי הכול בה מתרחש באופן דטרמיניסטי לחלוטין, כלומר קיימים כוחות שנכנסים לשיתוף פעולה ביניהם לפי תוכנית מסוימת, ואת התוכנית הזאת אני לומד.

התוכנית קיימת, היא אידיאלית, מושלמת. ואפילו שאני יכול לא לדעת אותה במלואה, מפני שעדיין לא השגתי כזאת רמה, כדי לראות את כולה, אבל אני כבר יכול לחזות, לנחש ולנבא משהו.

כך גם בעולם שלנו. אם למדתי איזה שהם חוקים של הטבע, נניח איזה שהם תנאים אקלימיים, אז אני יכול לחשב את כל תנאי מזג האוויר ולומר, שהשבוע בדרגת סבירות מסוימת יהיה גשם, או שלג, או שמש, או עננים. אני יכול לחזות את זה? כן. כלומר, על סמך מחקרים קודמים והמצב העכשווי אני יכול לחזות ולנבא את המצב העתידי. זו כבר ידיעת החוקים. ודאי, זו לא ידיעת החוק המוחלט, כאשר לפניי נמצאת נוסחה ואני מבין בבירור, מה ואיך, אבל בערך אני כבר יכול לנבא משהו. אותו הדבר גם עם חכמת הקבלה. יש לנו עסק עם מערכת.

כאשר עסקתי בביו-קיברנטיקה, זה אותו הדבר לחלוטין. זו אותה המערכת. אני באופן זהה עובד עם הכוחות שמשפיעים על העולם שלנו. אם אני יודע את הכוחות האלה, יודע את הטבע של העולם הזה, אז אני יכול לחזות ולנבא מראש, כלומר לחשב מראש איך כעבור זמן מסוים הם יבואו במגע ביניהם ואיזו תוצאה הם יניבו. אין כאן שום דבר מפליא ומפתיע.

אם עבור ילד קטן זה נס, כאשר אנחנו מדליקים או מכבים משהו, כלומר מראים לו משהו שהוא לא מבין, אז בשבילנו זה לא נס, מפני שאנחנו יודעים מה עושים. כך זה גם עם חכמת הקבלה.

בעלותך לדרגת ההבנה וההכרה הבאה, אתה רואה מה מתרחש ועבורך זה הופך לעבודה, מפני שבעיקרון מקובל, זה אדם שעוסק לא רק במחקר אלא בשימוש מעשי של מערכת ההנהגה, בשימוש מעשי של תוכנית ההתפתחות של העולם.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס גאורגיה, שאלות ותשובות, 05.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המבוי הסתום של האגו
לגלות את השליטה העליונה
חובה כוללת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest