דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מה ימלא את הרצון במצב החדש של האנושות?

מה ימלא את הרצון במצב החדש של האנושות?

שאלה: דיברת על המצב החדש שהאנושות עומדת לגלות. תיארת מצב חיובי של השפעה וחיבור. אבל איפה המילוי? איך אוחזים או מתארים מצב חדש, אם אין בו שום אחיזה, אין בו הרגשה?

תשובתי: עלינו ללמד את עצמנו להגיע ליחסים של חיבור בינינו, ושהחיבור שאנחנו משיגים ימלא אותנו. החיבור בעצמו יהיה המילוי. זה הכול, זה חוק האהבה. אני עושה פעולות של אהבה, והאהבה עצמה ממלאת אותי ואני לא דורש חוץ מזה שום דבר. אם אתה דורש משהו מעבר לזה, זה לא נקרא אהבה, זה לא נקרא תיקון.

שאלה: איך אדם שלא הרגיש מה זו אהבה, כמו שאתה מתאר אותה, יכול להגיע לאהבה אם הוא בכלל לא יודע על מה מדובר?

תשובתי: עלינו ללמוד שאנחנו נמצאים בשנאה הדדית, או בחוסר אכפתיות לפחות, ואם אנחנו רוצים להגיע להבנת עצמנו, להבנת הטבע, להבנת הכוח העליון, להבנת מהות החיים, אם אנחנו רוצים להתעלות למעלה מהחיים האומללים האלה, אז עלינו להבין בשביל מה אנו חיים, מה הטבע רוצה מאיתנו, ועלינו להגיע לחוק החיבור.  עלינו לראות מה קורה בדרגות הדומם, הצומח והחי, ואם אנחנו מתייחסים נכון זה לזה אז אנחנו בדרגות דומם, צומח וחי מולידים חיבורים נכונים, תכונות חדשות, חיים חדשים.

מאיפה התחילה התחברות בין אטומים, מולקולות, עד לגושים גדולים ואחר כך לתהליך של ספיגה ופליטה של החומרים, ועד למצב שאנחנו מגלים את החיים שלנו בדרגות גבוהות? אין לנו ברירה, עלינו ללמוד את חוק האהבה שנמצא בטבע בצורה חלקית, בדרגות הדומם, הצומח והחי, ואיך להגיע לחוק של אהבה בדרגת האדם.

 

מתוך ישיבת כתבים, 26.1.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest