דף הבית / הכול על הקורונה / מה היחס של מקובל לנגיף הקורונה?

מה היחס של מקובל לנגיף הקורונה?

שאלה: יש לך קרובי משפחה שחיים בחו"ל. האם אתה משוחח איתם על נגיף הקורונה? אתה בטח דואג להם.

תשובתי: הבן שלי חי בקנדה עם אישתו ושלושת ילדיהם כבר יותר משלושים שנה. ודאי שאני דואג להם.

שאלה: האם אתה נותן להם עצות כלשהן, כמקובל?

תשובתי: כמקובל, אני בכלל לא נותן לאף אחד עצות. כל העצות של מקובל הן בעלות אופי של הצעות, לבצע או לא לבצע. מה שאני אומר, אני אומר לכולם. הבן שלי שומע את השיעורים שלנו, משתתף בכל האירועים שלנו, מפיץ ספרים, הוא בעל עסק להוצאת ספרים. הוא יודע מה צריך לעשות. בשביל מה לי לומר לו עוד משהו?

שאלה: מה היית מייעץ לאדם שנדבק בווירוס הקורונה?

תשובתי: אפילו כאדם, איני יכול לומר. עד כמה שידוע לי, הווירוס הזה אינו עמיד בטמפרטורה גבוהה. כמקובל, אני ממליץ לחשוב ולפעול כך שכל בני האדם על פני כדור הארץ יתקרבו זה לזה. מפני שהווירוס הזה שמחייב אותנו להיפרד, מצביע לנו בדיוק על מקום החולי, בקשר בינינו. לכן הוא מפריד בינינו.

שאלה: באלו צעדים אתה נוקט באופן אישי, כדי להגן על עצמך מפני הווירוס? למשל, בידוד, ויטמינים, פעילות גופנית, שטיפת ידיים לעיתים קרובות וכולי?

תשובתי: אני שוטף ידיים עם נוזל חיטוי. אני לא בא במגע סתם כך עם אנשים אחרים, כפי שהוגדר בהנחיות של משרד הבריאות. כל מה שצריך לעשות, אני מבצע כמו כל אזרח רגיל. האם אני מאמין בזה או לא, מתייחס לזה כרע או טוב, זה לא חשוב. מקובל תמיד מבצע את מה שהממשלה או המומחים מורים לעַם לעשות. לפי הכלל: "בתוך עמי אנוכי יושבת".

שאלה: בוא נתאר לעצמנו, שבגלל הסגר בידדו אותך. ברגע זה איזה וירוס במחשב שיתק את האינטרנט ואתה כמו כולם, נשארת ללא אפשרות לתקשר עם מישהו דרך האינטרנט. למשך 14 יום נשארת לבד עם עצמך. מה היית עושה? במה היית עוסק, על מה היית חושב?

תשובתי: מאחר ויש לי ספרים, אז לא חשוב לי, אם זה שבועיים או 20 שנה. אבל אז אני לא אוכל להעביר לאנשים את שיטת התיקון של עצמי ושל העולם, כלומר את השיטה להיפטר מכל הווירוסים, כדי להשיג מצב טוב ונעלה של האנושות. זו בעיה. אבל ביחס לעצמי, אני עצמאי ומסופק.

שאלה: ואם לא היו ספרים, במה היית עוסק?

תשובתי: יש לי את כל זה בראש. אני נמצא במצב של קשר עם שאר האנשים, וזה לא תלוי בחיבור דרך רשת האינטרנט. אני מרגיש את האנושות, מרגיש את הנשמות, מרגיש אנשים אחרים. אני מחובר עם המורה שלי ועם מקובלים אחרים מהדורות הקודמים. כאן אין לי שום בעיות. שום וירוסים לא מגבילים אותי. רק חבל, שבגלל העדר אמצעי העברת מידע רגילים, יכול להיות שלא אוכל באמצעים שכל האנשים רגילים אליהם, להסביר להם מה צריך לעשות כדי להיפטר מכל הווירוסים ולהגיע לתיקון.

מתוך תוכנית טלוויזיה "ווירוס קורונה משנה את המציאות", 26.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest