דף הבית / הכול על הקורונה / מה הווירוס מגלה לנו?

מה הווירוס מגלה לנו?

שאלה: האומן והמוזיקאי ארקדי דוכין, אמר בהופעה בטלוויזיה של האקדמיה לקבלה במוסקבה: "אנחנו האומנים, היינו מרוחקים מרחק עצום. אבל אם נתקרב עכשיו עד לרמה של שני מטר אז יתרחש משהו חדש, תופיע מוזיקה חדשה, אומנות חדשה, אנחנו נרגיש איזה דחף בחיים". למה הכוח העליון של הטבע נדלק ונותן דחף חדש שעליו אנשים החלו לדבר עכשיו, מתוך הרגשת הבדל, הפרש בתלות במרחק?

תשובתי: הווירוס מגלה לנו כיצד אנחנו מתייחסים זה לזה. "אתם לא אוהבים זה את זה? אז אל תתקרבו, אחרת יהיה לכם רע". זו התגלות של האגואיזם שלנו בצורה חדה יותר. וירוס מהמילה "עבירה", כלומר הפרה של הקשר הטוב בין בני האדם. זה הווירוס.

אני מקווה, שאנשים יתחילו להבין כיצד לשקם ולשחזר את הקשר שלנו, ואז הווירוס יהפוך למשהו טוב. בעולם אין שום דבר רע, אלא הכול תלוי רק באופן השימוש שלנו בו. כמו למשל, לאנרגיה גרעינית או כל אנרגיה אחרת יש פלוסים ומינוסים שבעיקרון הם בעלי ערך לפי אופן השימוש בהם, כך גם כאן.

כאשר נתקן את עצמנו בכזאת מידה שהווירוס יהפוך לתכונה חיובית, אז נראה שבעזרתו אנחנו יכולים להתקרב זה לזה, עד כדי כך שבינינו תופיע הרגשה של העולם העליון, של המצב הבא, שבו אפשר להתקיים כבר גם מחוץ לגוף. בעיקרון, על זה מרמז לנו הווירוס.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 22.03.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest