דף הבית / המשבר ופתרונו / מהם השורשים של המשבר?

מהם השורשים של המשבר?

שאלה: מהם השורשים של המשבר הנוכחי?

תשובתי: השורשים של המשבר הנוכחי קיימים בתוך הטבע שרוצה לגלות לנו שכולו מכוון לחיבור. אם לא תהיה כוונה ומטרה לחיבור, שמיוצבת נכון כלפי כל החברה, המשפחה, העולם, לא נצליח להתמודד עם המשבר. לפי תוכנית הטבע, העולם נמצא בתקופה שבה כל חלקיו  נעים עכשיו לכיוון החיבור הכללי.

כך הטבע מתפתח וכל החברה האנושית יחד עימו. עם זאת, מתעורר עכשיו בחברה רצון מאוד גדול, שאף פעם לא הורגש, וזה הרצון של מסות גדולות. אנחנו נמצאים במצב שהעולם חייב להרגיש שכולו מחובר בחיבור טוב והדדי, וכך נגיע למצב של תיקון מערכת אדם הראשון. כל הנטיות, כל המקרים, כל המהלכים שמתרחשים עכשיו, הם לא כמו אלה שהיו פעם. ולכן כל השיטות שפיתחנו בעולם כבר לא פועלות היום ולא ניתנות למימוש. כי החוקים שפועלים בתוך הטבע הם חוקים אחרים.

זה כמו שיש לי נניח מפתח לתיקון חיבור בצנרת בבית, ואני לא רואה שהוא לא מתאים. לכן לא פלא שאין מדינה, ממשלה או ארגון שפועלים נכון ומשיגים מטרות שמהם אפשר לקחת דוגמה, מכל שכן לראות שהם משיגים משהו לעצמם. אנחנו נגיע למצב שבו כל מי שירצה לעשות משהו בחברה האנושית, בדרגה מדינית, חברתית ומשפחתית אפילו, לא יניב פירות טובים לאף אחד, כי פשוט אין את ההבנה ברשת הקשר הנכונה, ולכן אנחנו אפילו לא נוגעים בשורש הבעיה שאנחנו רוצים לפתור.

 

מתוך ישיבת כתבים, 31.1.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest