דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / מהי המשימה של ישראל?

מהי המשימה של ישראל?

laitman_2008-11-14_7045_70.jpg

שאלה: אני לא חושב שעמדה פרו ישראלית, כמו שאתה מציג מידי פעם, היא הדרך המוצלחת לאיחוד העולם. ישנן דעות שונות לגבי מה שמתרחש. הלא כן? עבדאללה.

תשובה: אתה צודק, אבל אני לא משבח את היהודים ואת ממשלת ישראל. היהודים צריכים לתקן את עצמם ולהעביר לעולם את שיטת התיקון. ואני לא מצפה מהם למשהו אחר. ראה "הקדמה לספר הזוהר", ס"ו – ע"א, על המשימה של היהודים ועל מחויבותם לאומות העולם.
ובכלל אין לי דעה משלי, אני יודע איך העולם בנוי, וזה מה שקובע את דעותיי והשקפותיי.

תפקידה של ישראל, מתוך הספר "מגדל בבל הקומה האחרונה"

שאלה: מצוין שאתה מלמד קבלה, אך לדעתי, היה הרבה יותר מועיל לו היית מקדיש זמן כדי למצוא פתרון אופטימאלי לסכסוך הערבי-ישראלי. זה היה יכול להיות שיעור קבלה מעשי (לא תיאורטי) לכל העולם.

תשובה: הפתרון היחיד לסכסוך הישראלי-ערבי הוא בפתרון של המשבר העולמי, מפני שהוא הביטוי של האגואיזם הכללי שלנו. הסכסוך הערבי-ישראלי הוא מקרה פרטי של הסכסוך העולמי האגואיסטי; הוא ייעלם רק כאשר יתוקן האגואיזם. זאת משום ששיטת התיקון של האגואיזם העולמי נמצאת אצל היהודים בחוכמת הקבלה.

על היהודים מופעל לחץ מלמעלה בצורה של שנאה ערבית, כדי לאלץ אותם לממש את השיטה על עצמם, ולאחר מכן להעביר אותה לכל העולם. על הסכסוך של הערבים עם היהודים ולאחר מכן עם כל העולם נכתב עוד לפני 2000 שנה בספר הזוהר: "בני ישמעאל יעכבו את בני ישראל לשוב למקומם, ועתידים בני ישמעאל לעורר מלחמות גדולות בעולם…"

פוסטים קודמים בנושא בחלק "תפקיד ישראל":
האו"מ הוא סיבת הסכסוך!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest