דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מהאשליה הווירטואלית – למציאות הרוחנית

מהאשליה הווירטואלית – למציאות הרוחנית

חברים יקרים!

כולנו חווינו יחד את הרגעים הבלתי-נשכחים של הכנס בניו-ג'רזי. עם כל כנס, הרגשת הקשר שלנו לכל הקבוצה העולמית נעשית יותר ויותר ברורה וקרובה.

אך במקביל לכך, מורגש הצורך לראות ולשמוע את כולנו בו-זמנית על מסך משותף אחד, כאילו כולנו נמצאים יחד באותו האולם של הכנס. אני מבקש מכולכם לחשוב על זה, כי אז נצליח ליצור כזאת תוכנית שתוכל לקבל את כל הקבוצות ולהציג את כולם כאילו הם נמצאים יחד, שומעים ורואים את אותו הדבר.

אנחנו צריכים ליצור בינינו את האשליה הווירטואלית הזאת. היא תעזור לנו להגיע מהר יותר לחיבור הרוחני המלא: כולנו יחד באותו הרצון ובאותה המחשבה – להפוך לאיש אחד, אדם אחד.

הרב

ידיעות קודמות בנושא:
סביבה וירטואלית אמיתית
וירטואליות זו אינה הפרעה
מערכת הקשר הרוחני

3 comments

  1. Lechaim Rav Laitman for spreading the Light

  2. שלום לחברים בכל הכלי העולמי בכנס כאשר הייתי בקבוצה בחיפה כולנו יחד החזקנו ידיים ושמענו את השיעור ושרנו ביחד את כל השירים וממש הרגשתי שאין בינינו מרחק ומקום וכולנו יחד כי אני רציתי להרגיש כך ובקשתי מהבורא שיחבר אותילכל חלקי נשמתי כאיש אחד בלב אחד כי רק ביחד בחיבור אנחנו יכולים לדרוש מהבורא אור חסדים אור יחמים לתיקון כל העולם ולחיבור ולשלום כי כל הניצוצים שלנו שהבורא העיר זה חלק אלוקה ממעל והרגשתי שאני עושה את השליחות שהבורא העיר אותי לשמה כי אותנו הבורא כבר העיר ויש לנו מגע עם הבורא לכן אני מרגישה שהתפקיד שלנו בחיבור בלימוד בכנס כולנו יחד זה כלי שלם ולכן לא נשכח לעולם שבנו הבורא בחר כדי למשוך אור הרחמים ואור החסדים לתיקון כל הנשמה הכללית כל העולם וזה נקרא אתם תהיו לי עם סגולה ואור לגויים אני ממש הרגשתי אש בתוכי כאשר התפללתי בזמן הכנס בחיבור בינינו אז בואו יחד חברים נדרוש מהבורא ונמשוך את אור הרחמים לחיבור שלום ואהבה לכל העולם ונצפה ונקווה ונחכה לישועת השם יתברך ולגאולה שלמה במהרה בימינו אמן כן יהי רצון כוכבה פרץ מקבוצת חיפה שמשתוקקת מאד להגיע לגמר התיקון ולגלות שכולנו היינו כחולמים ואנחנו כולנו כאיש אחד בלב אחד סועדים עם המלך אור אחד ורצון אחד באהבה חלוטה אך הפעם בהכרה בהרגשה בהבנה ובדישה כאדם עצמאי אמן ואמן. אוהבת את כולם. כוכבה מחיפה

  3. הלוואי שיהיה אתר חברתי קבלי מוצלח ביותר, יותר טוב מפייסבוק וכל האתרים החברתיים שקיימים. במהרה אמן 🙂

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest