דף הבית / כלכלה / כסף / מהאיחוד האירופי לעבודה ברוסיה

מהאיחוד האירופי לעבודה ברוסיה

Laitman_2011-01-27_3421_w.jpg

ידיעה: באיחוד האירופי ובעולם כולו גדל מספרם של המובטלים, הדבר מחריף את הבעיות החברתיות וגורם לסכסוכים. בעיית האבטלה הינה אקטואלית למדינות המפותחות והמתפתחות כאחד, בתוכן המובטלים הם בעלי השכלה גבוהה.

משטר הצנע, שהתקבל על ידי מדינות רבות, גורם לעלייה באבטלה, למחאות החברתיות והפרות הסדר. המשברים, קודם המשבר הפיננסי ואחר כך משבר החוב, והצעדים הכלכליים כנגד המשבר – שנה אחר שנה מחמירים את המצב במדינות האיחוד האירופי.

האבטלה גדלה בקצב מהיר במיוחד בקרב הצעירים: ביוון, ספרד ופורטוגל מספר המובטלים הצעירים עולה על 45%. כניסתן של הכלכלות הלא מפותחות לגוש היורו והמעבר שלהן למטבע האחיד, הוביל לעיוותים בכלכלה שלהן ולאובדן כושר התחרותיות.

אם רוסיה והאיחוד האירופי יגיעו להסכם על ביטול משטר הוויזה, האירופים ימהרו לעבוד ברוסיה. שיעור האבטלה ברוסיה: באינגושטיה – 49%, בצ'צ'ניה – 35%, בטובה – 22%. לעומת זאת, באזור המרכז – 3.8%, במוסקבה – רק 1%, בסנט פטרסבורג – 1.3%!

התייחסותי: כתוצאה מפעולות אלטרנטיביות מסוג זה כמו ההגירה, העולם הופך להיות אחד ללא גבולות. אבל המצב רק ילך ויחמיר, מכיוון שחייבים לשנות את הגישה לחיים, ובפרט לעבודה – צריך לעבוד רק כדי להתקיים, ובזמן הנותר להתעסק בחינוך ובהשכלה האינטגרליים, בחיבור, שייצור בנו החוש השישי, בתפיסת העולם האינטגרלית – תחושת העולם העליון.

ידיעות קודמות בנושא:
האנטי הישג החדש לאזור האירו
מובטלים בוגרי אוניברסיטאות
האבטלה באיחוד האירופי הגיעה לשיא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest