דף הבית / כלכלה / כסף / מדפסת 3D – המהפכה כבר החלה

מדפסת 3D – המהפכה כבר החלה

ידיעה: אחת מהטכנולוגיות המודרניות המבטיחות ביותר היא מדפסת 3D. מדובר במתקנים שמאפשרים לייצר אובייקט פיסי מכל מודל תלת מימדי וירטואלי, על ידי הנחת שכבות רצופות של חומר. החוקרים מנבאים עתיד גדול לטכנולוגיית המדפסת התלת ממדית. היא תעזור להחזיר את הייצור התעשייתי למדינות המפותחות, מפני שבעת השימוש בטכנולוגיות האלו, לא יהיה יותר צורך בכוח עבודה אסייתי זול.

החברות מפתחות את טכנולוגיות ההדפסות התלת ממדיות גם בתחום ייצור המזון. לפי דעת המדענים העוסקים בפיתוחים דומים, הדבר יעזור בעתיד למנוע את המשבר בתחום המזון.

ישנם חוקרים שרואים אפילו רחוק יותר: הם מנבאים, שמדפסות 3D ישחזרו את גורלם של המחשבים הניידים. בעוד כ- 30 שנה בכל בית תהיה מדפסת כזאת. האדם יוכל להיכנס לחנות אונליין, לקנות את התבנית הנדרשת, ולהדפיס לעצמו כל מה שרק יחפוץ בו. החל מחלקי חילוף לאוטו, או אגרטל לבית ועד נקניקיות. זה ישנה לחלוטין את הכלכלה ואת סגנון החיים שלנו.

הערה: הטכנולוגיות החדשות ילוו אותנו בשלב הביניים של התיקון שלנו, ולאחר מכן, בכניסה ההדרגתית שלנו אל הרגשת העולם העליון, אנחנו פשוט נאבד את הרגשת העולם הזה.

תוכנית הבורא מורכבת באופן כזה, שאנו במידת החיבור האינטגרלי בינינו (עלייה רוחנית עד ל"ערבות הדדית" ואחר כך, עד ל"ואהבת לרעך כמוך"), פשוט בהדרגה נשתחרר לחלוטין מהתלות שלנו בגשמיות, ואז העולם הזה ייעלם מהרגשתנו, כמו ערפל. הרי החומר, זה מה שניתן לנו רק בהרגשות שלנו, כלומר, הוא קיים רק באותה המידה שאנו רוצים להרגיש בו.

ידיעות קודמות בנושא:
החיים שלנו הם בריחה מהמציאות
מחצית מהמשרות ייעלמו עד שנת 2030
ארוחה מהמדפסת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest