דף הבית / אקטואליה / מדענית יהודית מבריטניה: יוצאת נגד נערה ישראלית בת 13

מדענית יהודית מבריטניה: יוצאת נגד נערה ישראלית בת 13

מתוך ידיעה חדשותית שהתפרסמה באתר mako: "נערה מקיבוץ רגבים כתבה עבודה לבית הספר על סוסים. ד"ר מרשה לוין, חוקרת מאוניברסיטת קיימברידג' שאליה הפנתה כמה מהשאלות, השיבה לה: "אענה לך רק כשיהיה שלום". אביה של הנערה: "זה מרושע".

שחר רבינוביץ', בת 13 מקיבוץ רגבים, כתבה עבודה לבית הספר על סוסים, שעליהם היא נהנית לרכוב. כדי ללמוד עוד על הנושא היא פנתה לד"ר מרשה לוין, חוקרת יהודייה מאוניברסיטת קיימברידג' היוקרתית באנגליה, המתמחה בתחום – ונדהמה כשקראה את תשובתה של החוקרת: "אענה לשאלות שלך רק כשיהיה שלום וצדק כלפי הפלסטינים החיים בפלסטין". לשאלות ששלחה התלמידה בכיתה ח' אודות גזעי סוסים עתיקים וגלגולם לכדי גזעים מודרניים, השיבה החוקרת באומרה כי "ייתכן שאת ילדה – אך אם את מבוגרת מספיק כדי לכתוב לי, את מבוגרת מספיק כדי ללמוד על ההיסטוריה הישראלית וההשלכות שלה על חיי פלסטינים". היא הוסיפה כי "ייתכן ומשפחתך מחזיקה בדעות דומות לשלי, אך אני בספק שזה המצב ולכן מציעה לך להיכנס ללינק הבא", שהפנה לאתר הארגון "יהודים למען צדק לפלסטינים"".

אני חושב שכאשר יהודים מזלזלים באיחוד (להיות "כאיש אחד בלב אחד", "ואהבת לרעך כמוך" וכולי), שעל היסוד הזה הם הפכו לעם, הם הופכים לאנטישמים הכי גדולים. לא יעזור להם, האנטישמים הגויים ימצאו אותם ויתייחסו אל יהדותם בלבד, כמו עם כולנו. הדחייה שהם חשים לעם שלנו, מעוררת בהם שנאה גדולה. 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest