דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מדוע מאשימים אותנו בפשעי מלחמה?

מדוע מאשימים אותנו בפשעי מלחמה?

שאלה: בסיפור על דוד וגוליית, כולם אוהבים את דויד שעמד מול גוליית הענק וניצח. מה שעצוב בכל התמונה הזו, שבעולם היום מתייחסים אלינו הישראלים כגוליית ולפלסטינים כדוד. מבצע "שומר החומות" הסתיים, והביקורת כלפיי ישראל עצומה. אם נסתכל על סוריה, ישנם עשרה מיליון פליטים, חצי מיליון הרוגים, ביניהם אלפי ילדים, השתמשו נגדם בנשק כימי, עינויים, התעללויות, ועוד. ובעולם לא הייתה כמעט ביקורת על זה. וישראל עושה כאלה מאמצים לא לפגוע באזרחים, כמו שאף צבא בהיסטוריה האנושית לא עשה, ולמרות זאת אנחנו הופכים להיות גוליית, הרשע, פושע המלחמה. האם העולם עיוור?

תשובתי: העולם לא עיוור. הטענה כלפינו היא, למה אנחנו לא מרשים לעולם להרוג אותנו, העולם לא מבין למה אנחנו לא מרשים לו להרוג אותנו.

שאלה: למה שנרשה?

תשובתי: כי העולם חושב שמגיע לנו.

שאלה: למה העולם חושב שמגיע לנו למות?

תשובתי: כי בצורה האגואיסטית שאנחנו קיימים אנחנו גורמים להתפרצות האגו בכל העולם, ולכן כל הרע בעולם בגלל עם ישראל המקולקל שלא רוצה לתקן את עצמו.

שאלה: מה היה קורה אילו היו נופלות רקטות במרכז מוסקבה או במרכז ניו יורק או בוושינגטון?

תשובתי: אז ודאי שהיו מתנגדים לזה והייתה ביקורת על זה, וכולם היו מסכימים שכל אומה ואומה יכולה לשמור על עצמה ולהשיב בהתקפה, חוץ מאיתנו.

שאלה: למה אנחנו לא?

תשובתי: כי מלכתחילה יש בנו רצון לקבל מוגבר, וכל מה שקורה איתנו קורה בסופו של דבר עם כל העולם, ולכן מגיע לנו לסבול יותר מכל העולם.

שאלה: אז יש כביכול משפט לכל המדינות בעולם, ומשפט שונה למדינת ישראל?

תשובתי: זה לא משפט שונה, זה פשוט בהתאם לדרגת ההתפתחות.

שאלה: מה זה אומר?

תשובתי: בגלל שאנחנו מפותחים יותר מכל העולם, עלינו להיות גם אחראים על כל העולם. ולכן מגיע לנו לסבול יותר על מנת שאולי נתקן את עצמנו וכל העולם יירגע.

שאלה: יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי להרגיע את העולם? אני לא מבין, עד לאיזו רמה אנחנו צריכים להיות יותר טובים, יותר מפותחים ומשתדלים בכל הכוח?

תשובתי: לא יותר טובים בכך שלא נהרוג אנשים, אלא עלינו להיות יותר טובים בכך שנמחק לגמרי את הסיבה לכל ההתנגשות הזאת – האגו שלנו. עם ישראל חייב לטפל באגו שלו, וכך הוא יטפל באגו הכללי של כל האנושות.

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 31.5.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest