דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מדוע הפרסומת עובדת?

מדוע הפרסומת עובדת?

ידיעה: הפרסומת עובדת והקונים משלמים יותר עבור המותגים, מפני שעל בחירת המוצר והרגשות אחראי חלק אחד של המוח. הערכת המחיר של המוצר והרגשות שהמוצר הזה מעורר קשורים באופן הדוק, שניהם מורגשים בחלק אחד של המוח (VMPC).

לכן, בזמן קנייה של דבר כלשהו שמחירו יקר, המדענים מציעים להסיח את תשומת הלב לזמן מה ולחשוב על דברים ניטראליים, "לקרר" לפחות במקצת את הרגשות.

תגובתי: הזמן עושה את שלו, האגו האישי נכנס לסתירה וניגודיות עם הכוחות האינטגרליים של הטבע, ואנשים מאבדים רצון לעבוד למען "סמרטוטים" ולהמם את הסובבים. ואצל הסובבים המותגים יזמינו גיחוך. אנחנו, בלית ברירה, נתדרדר, או שנקבל באופן הגיוני את הפשטות והיופי כסגנון. הרצונות שלנו יפנו אותנו בצורה יותר ויותר חדה לעבר המטרה הבלתי נראית – המשמעות של החיים האלה

ידיעות קודמות בנושא:
פרסומת, צריכה ואבטלה…
כיצד החלה תרבות הצריכה?
דמויות של ערוץ הפרסומות

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/ujk3K

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest