דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / מדוע העם היהודי נחשב לעם הנבחר?

מדוע העם היהודי נחשב לעם הנבחר?

שאלה: מדוע הרמוניה של העולם תלויה באיחוד שלנו?

תשובתי: ההרמוניה בעולם, למרבה הצער או המזל, תלויה רק בעם היהודי. רק אצלנו קיימת הבחירה החופשית, ולכן האנטישמים באים אלינו בטענות שכל הייסורים של האנושות נובעים מאיתנו, מפני שאנחנו לא מובילים את העולם למצב טוב יותר. והם צודקים. על זה מדבר ספר הזוהר וכך גם כתוב בכל המקורות הקבליים.

השורש של התופעה הזו הוא בכך שבגֵנים שלנו טמון מידע, שמאפשר לנו להרכיב את העולם בקשר הדדי, הרמוני ונכון. לכל שאר העמים אין אפשרות כזאת. לכן אנחנו לא צריכים לעסוק במדע, תרבות וספרות של העולם שלנו, אלא בסוציולוגיה קבליסטית נכונה, באיסוף והרכבה נכונים של כל העמים, שיבואו להרמוניה, לקשר ביניהם, לאיזון ביניהם והעולם/הטבע הסובב. ואז בתוכנו תתגלה המדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו. רק העם היהודי יכול לעשות זאת. אבל אם נמשיך לאחֵר במימוש הרעיון הזה, אז כל העולם יבוא אלינו יותר ויותר בטענות.

פעם היינו עם אחד מאוחד, אחר כך נפלנו מהדרגה הזאת כדי להתחבר עם כל השאר, להתפזר ביניהם. אבל עכשיו אנחנו צריכים, עד כמה שניתן, להתאסף יחד מארצות הגולה. ואלה שלא יכולים להגיע לארץ שלנו, צריכים פשוט לעזור לנו להפוך לעם אחד מאוחד, כדי שנוכל להראות לכל העולם את התיאוריה והפרקטיקה של החיבור והאיחוד, שזה מה שכל כך חסר לאנושות. זאת כל המשמעות של הקיום שלנו! זאת המשמעות של ההתפתחות הנפלאה של כל העולם!

התפקיד ההיסטורי שלנו, הוא בשירות של העולם. רק בזה העם היהודי נחשב לעם הנבחר. ולא בשום דבר אחר! לחיות למען העולם כולו ולא למען עצמנו, ודרך כל העולם לכוון את עצמנו לבורא.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חגים. ראש השנה" מס' 2, 6.8.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest