דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מגבר של תחושות רוחניות

מגבר של תחושות רוחניות

שאלה: לדבריך, למורה יש כלים שעוזרים לו לשאת רגשות שמוכפלים פי 620, באיזה אופן נרכשים הכלים האלה?

תשובתי: העבודה הרוחנית ממומשת בתכונת ההשפעה ולא בתכונת קבלה. בתוכך מופיע מעין "מגבר", מפני שאתה מתחיל להרגיש הכול מחוץ לעצמך ולא בתוכך. אתה הופך לחיישן. כל האגו, כל מה שספגת והרגשת בתוכך, הופכים מחוש של קבלה לחוש של הרגשה.

אתה מתאר לעצמך, שכל הגוף שלך, אם מדברים בהשאלה, הופך לעיניים, לאוזניים, לחוש מישוש, לחושים של טעם וריח. ואתה מתחיל להרגיש בהם, כמו בחוש אחד, את כל מה שמתרחש מסביב, מחוצה לך, למרחק אינסופי, במישורים אינסופיים. על כך נאמר שאתה מתחיל להרגיש פי 620. למעשה זה פי מיליארדי מיליארדים, ממה שאנחנו מרגישים היום. אבל יש לך אפשרות להרגיש ולא להתפוצץ מההרגשות, מפני שאתה תרגיש את זה באהבה מתוכך, ולא בתוכך.

הסיבה שחכמת הקבלה אומרת לאדם שעליו לצאת מתוך עצמו, כי אחרת תרגיש שאתה לא יכול לספוג לתוכך, זה פשוט יקרע אותך, מפני שהתחושות האלה הן פי מיליארדי פעמים עוצמתיות יותר מאשר אלה שאנו חשים וחווים כעת. העולם שלנו בכלל נחשב כלא קיים ביחס לעולם העליון, דווקא מכוח אפסיות התחושות שלו.

לכן תחילה צריך לרכוש חוש חיצוני, שנקרא "אמונה למעלה מהדעת", "תכונת השפעה ואהבה" ואז, בכך שאתה נמצא בתנועה הזאת, תוכל להרגיש את העולם העליון.

מתוך שיעור וירטואלי, 2.12.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest